رئیس سابق سیا: ترامپ توان رویارویی با پوتین را ندارد

رئیس سابق سیا: ترامپ توان رویارویی با پوتین را ندارد
شنبه 12 اسفند 1396 - 16:19

رئیس سابق سیا ترامپ را فردی بی ثبات، بی منطق، بی تجربه و فاسد خطاب و خاطرنشان کرده که وی توان رویارویی با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را ندارد.

العالم ـ آمریکا

تارنمای خبری «هیل» خاطرنشان کرده جان برنان رئیس سابق سیا روز گذشته در مصاحبه ای با شبکه «ام اس ان بی سی» گفته است که رئیس جمهوری صلاحیت لازم برای انجام وظایف فرماندهی کل قوا را ندارد، مخصوصا در زمانی که تجاوز نظامی از سوی روسیه و کره شمالی در حال افزایش است. 
رییس سابق سیا گفته، کشور ما نیاز به اطمینان دارد تا بتوانیم با پوتین که یک بار دیگر در جبهه نظامی عرض اندام می کند روبرو شویم، ما باید بتوانیم با کره شمالی مواجه شویم.

وی خطاب به ترامپ گفته که ما شخصی را در دفتر ریاست جمهوری کاخ سفید داریم که بی ثبات، بی منطق، بی تجربه و فاسد است، واقعا شرایط طوفانی در پیش رو داریم.
رئیس سابق سیا اظهار کرده که ترامپ به جای انتشار توئیت در مورد الک بالدوین (برای انتقاد از اجرای نقش وی در برنامه "پخش زنده شنبه شب") باید پاسخی به ریاست جمهوری روسیه می داد. برنان به ترامپ گفته که حس تشخیص اولویت هایت کجاست؟

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، روز پنج‌شنبه (10 اسفند ماه 1396) در سخنرانی سالانه خود در ساختمان مجمع فدرال روسیه، از چندین سامانه نظامی جدید و فوق پیشرفته رونمایی و اعلام کرد که سیستم های دفاع موشکی در برابر موشک های توسعه یافته مسکو بی استفاده هستند و این موشک ها قابلیت رسیدن به هر هدفی در جهان را دارند. 

پربیننده ترین خبرها