هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس انتقام داربی را از الوصل می‌گیرد؟/ تراکتورسازی به دنبال جبران مافات + برنامه بازی های آسیا

پرسپولیس انتقام داربی را از الوصل می‌گیرد؟/ تراکتورسازی به دنبال جبران مافات + برنامه بازی های آسیا
يکشنبه 13 اسفند 1396 - 08:23

در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عصر فردا پرسپولیس و تراکتورسازی به مصاف رقبای خود می‌روند.

العالم _ ایران / ورزشی

در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه C، پرسپولیس ایران عصر فردا در جریان هفته سوم این رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۷:۱۵ از الوصل امارات میزبانی خواهد کرد. شاگردان برانکو که پیش از این سه بر صفر نسف قارشی ازبکستان را شکست داده‌اند و در ادامه برابر السد ۳ بر یک متحمل شکست شدند در حال حاضر از مجموع دو بازی سه امتیاز در اندوخته‌های خود دارند و حالا امیدوارند با برتری برابر نماینده امارات ۶ امتیازی شده و به صعود امیدوار باشند.

پرسپولیسی‌ها که در لیگ با اختلاف ۱۵ امتیاز نسبت به تیم دوم منتظر کسب یک امتیاز هستند تا قهرمانی‌شان را مسجل کنند در هفته بیست و پنجم این رقابت‌ها برابر استقلال یک بر صفر شکست خوردند تا تیم‌شان در آستانه رقابت حساس برابر الوصل با روحیه کمی وارد این بازی شود.

در داربی ۸۶ شجاع خلیل‌زاده با مصدومیت جزئی مواجه شد که در ادامه و در تمرین ریکاوری هم نتوانست همراه سایرین به تمرین بپردازد. مدافع پرسپولیس روز گذشته در تمرین تیمش شرکت کرد تا نگرانی‌ها برای غیبت او در بازی برابر الوصل از بین برود. پس از این بازی پرسپولیس باید هفته آینده روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند در امارات مهمان الوصل باشد. در دیگر دیدار این گروه نسف قارشی ازبکستان از ساعت ۱۷ از السد قطر میزبانی خواهد کرد.

در دیگر بازی‌های این مرحله عصر فردا تراکتورسازی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ در ابوظبی مهمان الجزیره امارات خواهد بود. شاگردان سائلام که با شکست برابر الاهلی عربستان و الغرافه قطر حالا بدون امتیاز در انتهای جدول گروه A قرار دارند، امیدوارند تا با پیروزی برابر نماینده امارات شانس‌های صعودشان از این گروه را زنده نگه دارند.

تراکتوری‌ها در لیگ برتر شرایط چندان خوبی هم ندارند. آن‌ها در آخرین دیدار خود در حالی که برابر مهمان خود پیکان در حالی که تیم حریف ۹ نفره شده بود یک بر صفر شکست خوردند و حالا با ۲۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

در دیگر دیدار گروه A نیز الغرافه قطر از ساعت ۱۸:۴۰ از الاهلی عربستان میزبانی خواهد کرد.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها