رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا آغاز شد

رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا آغاز شد
يکشنبه 13 اسفند 1396 - 14:00

ارتش رژیم صهیونیستی از امروز یکشنبه مانورهای "جونیپر کوپرا" را با مشارکت ارتش آمریکا آغاز می‌کند.

العالم _ فلسطین اشغالی

آمریکا با 2500 سرباز در کنار 2000 نظامی صهیونیستی در این مانورهای بزرگ مشارکت خواهد داشت.

هدف از این مانورها که در داخل فلسطین اشغالی سال 1948 برگزار می شود، آموزش نحوه استفاده از سامانه های دفاعی مانند "حیتس"، "گنبد آهنین"، "فلاخن داود" و "پاتریوت" اعلام شده است و تا اواسط ماه مارس جاری ادامه خواهد داشت.

در همین راستا، ارتش و پلیس صهیونیستی هم از امروز یکشنبه مانور مشترکی را در دو منطقه "الجلیل سفلی" و "مرج یزراعیل" (در شمال فلسطین اشغالی) آغاز می کنند که 4 روز به طول خواهد انجامید.

این مانورها در حالی برگزار می شود که تهدیدات زیادی درباره آغاز جنگ علیه لبنان به بهانه مقابله با تهدیدات جنبش حزب الله مطرح می شود.

در همین راستا، سناتور "لندسی گراهام" آمریکایی روز پنجشنبه گذشته طی کنفرانسی مطبوعاتی پس از سفرش به خاورمیانه اعلام کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی در جریان سفر وی به فلسطین اشغالی، به او اعلام کرده اند که «در صورت تداوم تهدیدات حزب الله علیه اسرائیل با استفاده از زرادخانه موشکی در حال گسترش این جنبش، احتمال وقوع جنگ وجود دارد.»

در کنار این افزایش همکاری های نظامی با آمریکا از طریق مانورهای نظامی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز شامگاه دیروز شنبه برای دیدار و گفتگو با "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا درباره پرونده های ایران و فلسطین، راهی واشنگتن شد.

پربیننده ترین خبرها