پرسپولیس برانکو با سورپرایزی شیرین مقابل الوصل/ تراکتورسازی به دنبال اعاده حیثیت در امارات

پرسپولیس برانکو با سورپرایزی شیرین مقابل الوصل/ تراکتورسازی به دنبال اعاده حیثیت در امارات
دوشنبه 14 اسفند 1396 - 08:29

نمایندگان کشورمان امروز (دوشنبه) در تهران و ابوظبی به دنبال ۳ امتیاز حساس هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا هستند.

العالم _ ایران / ورزشی

 در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده کشور‌مان در گروه A و C  این رقابت‌ها امروز (دوشنبه) به مصاف حریفان خود خواهند رفت. پرسپولیس 3 امتیازی در ورزشگاه آزادی میزبان الوصل امارات است و تراکتورسازی نیز  بازی سوم خود را در امارات مقابل الجزیره برگزار خواهد کرد.

پرسپولیس - الوصل

شاگردان برانکو ایوانکوویچ هنوز باخت در دربی را فراموش نکرده‌اند و مرد کروات در روز‌های اخیر با در نظر گرفتن تمرینات سبک بیشتر روی مسائل روحی و روانی با سرخپوشان کار کرده تا آنها را از این نظر آماده بازی امروز کند. برانکو خوب می‌داند تیمش برای سرگروهی حتما باید در بازی امروز پیروز شود چرا که نسف قارشی تیمی نیست که بتواند از السد امتیاز بگیرد، هر چند نبود ژاوی و مرتضی پورعلی‌گنجی در ترکیب السد به خاطر مصدومیت، شاید به ضرر این تیم تمام شود و پرسپولیس باید با شکست دادن الوصل می‌تواند از این فرصت احتمالی نهایت استفاده را برای نزدیک شدن به تیم قطری ببرد.

برانکو که در روز‌های اخیر بابت ارنج تیمش در دربی زیاد مورد انتقاد قرار گرفته است از این‌رو قصد دارد در بازی فردا تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کند که مهمترین آن نیمکت‌نشینی محسن ربیع‌خواه است. شاید این بار سورپرایز برانکو برای هواداران این تیم دلنشین‌تر باشد، ضمن اینکه احتمال نیمکت‌نشینی دوباره گادوین منشا و حضور سیامک نعمتی هم به جای او در ترکیب اصلی می‌رود.

الوصل بحران زده در شرایطی بدون امتیاز به مصاف پرسپولیس می‌رود که 5 بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد. الوصل هفته‌هاست که چند بازیکن مهم خود را به دلیل مصدومیت از دست داده و سرمربی آرژانتینی این تیم هم از وضعیت موجود در تیمش حسابی ناراحت است.

فابیو لیما، بهترین گلزن لیگ امارات و همچنین کایو کانه دو، دیگر مهاجم خطرناک این تیم  به همراه  علی سالمین، عبدالله النقبی، عبدالرحمان علی، محمد سرور و وحید اسماعیل  نفراتی هستند که رودولفو آروابارنا نمی‌تواند در بازی امروز از آنها استفاده کند.

تیم داوری این مسابقه از کشور عراق خواهد بود.

الجزیره - تراکتورسازی

نماینده تبریزی کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا با دو شکست مقابل تیم‌های الاهلی عربستان و الغرافه قطر به امارات رفته است. این تیم حتی در بازی آخر خود در لیگ هم نتیجه را با یک گل به تیم پیکان واگذار کرد تا با روحیه نه چندان مناسب تبریز را ترک کند. تیره روزی‌های تراکتورسازی در حالی ادامه دارد که این تیم دستمزد خیلی خوبی به ساغلام ترکیه‌ای می‌دهد و باید دید او می تواند روند ناکامی‌های تیمش را تغییر دهد یا خیر. تراکتورسازی پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا 4 مرتبه به مصاف الجزیره رفته و حاصل آن 3 برد و یک شکست برای این تیم بوده است.

اگرچه نتیجه آماری رویارویی این دو تیم تاثیری در نتیجه بازی امروز ندارد اما از نظر روحی و روانی می‌تواند یک امتیاز مثبت برای نماینده کشورمان داشته باشد تا اولین برد خود را در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان کسب کرده و امیدوار به صعود شود.

الجزیره فصل قبل عنوان قهرمانی لیگ امارات را کسب کرد اما این فصل شرایط چندان خوبی در این رقابت‌ها ندارد و در بازی هفته قبل خود در لیگ قهرمانان هم نتیجه را به الاهلی واگذار کرد. شاگردان هنک تن‌کاته هلندی برای صعود از این گروه سخت به 3 امتیاز بازی خانگی امروز نیاز دارند و در این‌سو تراکتورسازی هم برای اینکه بدون امتیاز مرحله رفت بازی‌ها را تمام نکند می‌خواهد دست پر به تبریز برگردد. با توجه به شرایط حساس دو تیم انتظار یک بازی هجومی را از آنها می‌رود.

تیم داوری این بازی از کشور کره‌جنوبی خواهد بود.

برنامه بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب بهشرح زیر است:

دوشنبه 14 اسفند

گروه A
الجزیره امارات - تراکتورسازی ایران، ساعت 18:30
الاهلی عربستان - الغرافه قطر، ساعت 18:40

گروه C
پرسپولیس ایران - الوصل امارات، ساعت 17:15
نسف قارشی ازبکستان - السد، ساعت قطر 17

سه‌شنبه 15 اسفند

گروه B

ذوب آهن اصفهان - الوحده امارات، ساعت 16
الدحیل قطر-لوکوموتیو تاشکند، ساعت 18:30

گروه D

العین امارات - استقلال ایران، ساعت 18:50
الهلال عربستان-الریان قطر، ساعت 20:45

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها