داور مرموز دربی 86 چه کسی بود؟ + عکس

داور مرموز دربی 86 چه کسی بود؟ + عکس
دوشنبه 14 اسفند 1396 - 10:21

یک داور مرموز قبل از آغاز دربی ۸۶ در زمین بازی حاضر شد.

العالم _ ایران / ورزشی

زمانی که داوران دربی 86 برای آغاز بازی در کنار کاپیتان های استقلال و پرسپولیس قرار گرفتند یک داور مرموز و عجیب هم در کنار آنها حاضر شد که کسی از دلیل حضورش خبر نداشت.

این داور ناشناس با یک پیراهن که روی آن اعتراض خود را مطرح کرده بود در کنار داوران دربی و کاپیتان‌های دو تیم حاضر شد و حتی عکس‌های یادگاری هم گرفت.

علیرضا فغانی داور دربی ۸۶ به خیال اینکه این فرد با هماهنگی مسئولان در کنار او قرار گرفته اعتراضی به این فرد نکرد اما بعدا مشخص شد که این داور عجیب بدون هماهنگی در زمین چمن حاضر شده است!

این فرد که داوری ۳۵ ساله و ارتشی است به دلیل اینکه به او در بازی های لیگ داوری نمی دهند برای اعتراض به این موضوع در زمین چمن آن هم بدون هماهنگی حاضر شد!

این داور اهل استان چهارمحل و بختیاری است و با کارت ارتش به کنار زمین آمده بود اما اینکه کجا و چطور لباس داوری پوشیده هنوز برای کسی مشخص نیست! البته این احتمال وجود دارد که این داور با هماهنگی موعود بنیادی‌فر که متعلق به همین استان است در زمین بازی دربی ۸۶ حاضر شده است!

این فرد بعد از گرفتن عکس و نشان دادن لباس اعتراضی خود، محل زمین چمن را ترک کرد اما بعدا مسئولان تازه متوجه شدند که این فرد بدون هماهنگی خود را به زمین رسانده است و بعد از بازی هم مشخص نشد به کجا رفت!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها