گوگل از هم اکنون کلمات سرچ شده را بهتر می‌فهمد!

گوگل از هم اکنون کلمات سرچ شده را بهتر می‌فهمد!
دوشنبه 14 اسفند 1396 - 18:50

همانطور که می دانید، موتور جستجوگر گوگل به عنوان بهترین منبع برای تحقیق و جستجو در محیط اینترنت به حساب می آید و روزانه تعداد زیادی از کاربران، برای دستیابی به نتایج بهتر از آن استفاده می کنند. به همین دلیل مسئولان گوگل سعی در بهبود آن دارند و تلاش می کنند تا آن را به مرور کاربردی تر کنند.

العالم - گوناگون

به تازگی گوگل اعلام کرده که قابلیت جدیدی به نام multifaceted featured snippets یا «داده های ویژه چندوجهی» را به موتور جستجوگر خود اضافه کرده که به کاربران کمک می کند تا نتایج بهتری را در جستجوهای خود مشاهده کنند. این قابلیت باعث می شود الگوریتم جستجوی گوگل بتواند با تشخیص دقیق تر واژه های سرچ شده منظور کاربر را بهتر متوجه شود و در نتیجه، نتایج به آنچه شخص به دنبال آن است، نزدیک تر خواهد بود.

از آنجایی که هنگام اعلام نتایج، اختلاف بسیار کوچکی میان موارد نمایش داده شده وجود دارد، موتور جستجوگر گوگل کار بر روی عبارت های multi-intent را شروع کرده که پتانسیل بالایی در اعلام نتایج دقیق تر دارد. آنطور که پیداست این تازه اول راهی است که گوگل در پیش گرفته و غول دنیای اینترنت این وعده را داده که با بهبود قابلیت multifaceted featured snippets، نتایج را با جزئیات بیشتر و دقیق تر در اختیار کاربر بگذارد.

شایان ذکر است؛ قابلیت داده های ویژه چندوجهی به صورت آزمایشی در پس زمینه موتور جستجوگر گوگل در حال فعالیت است تا نکات مثبت و منفی آن مشخص شود و از طرفی، گوگل آماده دریافت پیشنهادها و انتقادات کاربران نسبت به این ویژگی جدیدش است. پس اگر به این قبیل موضوعات علاقمند هستید، می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با گوگل در میان بگذارید و به بهبود هرچه بیشتر موتور جستجوگر گوگل کمک کنید.

وبسایت کلیک

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها