تل‌آویو بعد از حدود چهار سال اقدام کرد؛

انتشار فیلم لحظاتی قبل از اسارت نظامی اسرائیلی در غزه

سه شنبه 15 اسفند 1396 - 10:31

تلویزیون رژیم صهیونیستی فیلمی منتشر کرد که مربوط به لحظات اولیه ورود «آبراهام منگستو» یکی از نظامیانش به نوار غزه در سال 2014 است؛ وی پس از ورود به نوار غزه اسیر شد.

العالم - فلسطین اشغالی

 کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی برای اولین بار فیلمی را منتشر کرد که مربوط به لحظات اولیه ورود «آبراهام منگستو» نظامی اسیر حماس به نوار غزه در سال 2014 است.

بر اساس این گزارش، در ویدئوی مذکور که توسط دوربین‌های رژیم صهیونیستی در طول مرز با غزه گرفته شده، منگستو در حال راه رفتن در کنار ساحل «عسقلان» به سمت حصار مرزی با نوار غزه است و کوله‌ای به پشت دارد؛ محافل نظامی این رژیم گفته‌اند به احتمال زیاد او دنبال راهی برای خروج از حصار می‌گردد.

«یووال دیسکین» رئیس سابق «شاباک» (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) در این باره گفت: منگستو، «سرگردان» راه می‌رود و انگار اصلا نمی‌داند به کجا می‌رود، او نهایتا وارد (نوار غزه) و بازداشت می شود؛ چرا او در آن روز توسط ارتش متوقف نشده یا طرف‌های مسئول، وی را آگاه نکرده‌اند؟

قرار است ویدئوی مذکور به صورت کامل از تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شود.

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در آوریل سال 2016 اعلام کرد که چهار تن از  نظامیان اسرائیلی را اسیر کرده است، این گردان ها اسامی این نظامیان و تصاویرشان را منتشر کرد، بی آنکه در این مورد توضیحاتی بدهد.

حماس درخواست اطلاعات مصر برای دادن اطلاعاتی درباره نظامیان اسیر اسرائیلی را رد کرده است؛  حماس گفته تا زمانی که رژیم صهیونیستی تمامی بندهای مربوط به توافق شالیت (که در سال 2011 انجام شد و طی آن نظامی اسرائیلی گیلعاد شالیت با 1027 فلسطینی مبادله شدند) را اجرایی نکند حاضر به مذاکرات جدید برای توافق تبادل دیگر نخواهد شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها