مقام نظامی صهیونیست:

حماس با نزدیک شدن به ایران و حزب‌الله بازی خطرناکی انجام می‌دهد

حماس با نزدیک شدن به ایران و حزب‌الله بازی خطرناکی انجام می‌دهد
سه شنبه 15 اسفند 1396 - 18:02

یک مقام نظامی ارشد رژیم صهیونیستی مدعی شد حماس از نظر استراتژیک سردرگم شده و با نزدیک شدن به ایران و حزب‌الله، بازی خطرناکی را شروع کرده است.

العالم _ فلسطین اشغالی

ژنرال «ایال زمیر» فرمانده نیروهای جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در حال نزدیک شدن به حزب‌الله و ایران است که این یک بازی خطرناک است.

زمیر طی سخنرانی در همایشی در شهرک «سدیروت» با بیان اینکه تهدیدات در مرز غزه برطرف نشده، گفت: «ما مجبوریم هوشیار و آماده برای جنگ باقی بمانیم. تا در صورت رخ دادن آن، پیروز شویم.»

به نوشته وبگاه «یدیعوت احرونوت»  وی درباره اقدامات ارتش اسرائیل برای مقابله با تونل‌های حماس نیز گفت: «اسرائیل منابع زیادی در ساخت موانع زیرزمینی سرمایه گذاری کرده است. ما  حائلی در بالا و زیر زمین بین اسرائیلی‌ها و غزه می‌کشیم».

این نظامی صهیونیست با بیان اینکه نمی‌داند در زمان آنها جنگ دیگری رخ می‌دهد یا نه، افزود: «اما این موانع چه در صورت جنگ چه غیر آن، ساخته خواهد شد.»

زمیر ضمن تاکید بر اینکه نظامیان اسرائیلی در مرز غزه مانع قدرت گرفتن حماس خواهند شد، تاکید کرد که بهبود وضعیت اسفناک نوار غزه به بازگرداندن اجساد اسرائیلی‌های مفقود در این منطقه مشروط است.

وی در ادامه افزود که از برگزاری تظاهرات و تجمعات در مناطق مرزی نوار غزه جلوگیری خواهند کرد و هرگونه اقدامی از سوی حماس برای تشویق اهالی غزه جهت نزدیک شدن به فنس‌های امنیتی را خنثی می‌کنند.

فرمانده نیروهای جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی درباره روابط حماس و ایران نیز مدعی شد: «حماس از نظر استراتژیک سردرگم شده و با نزدیک شدن به محور شرارت ایران و حزب‌الله، بازی خطرناکی را انجام می‌دهد».

فارس

پربیننده ترین خبرها