تک‎تیراندازان یمن چهار نظامی دیگر عربستان را از پای درآوردند

تک‎تیراندازان یمن چهار نظامی دیگر عربستان را از پای درآوردند
سه شنبه 15 اسفند 1396 - 20:16

منابع یمنی از کشته شدن چهار نفر از نظامیان سعودی مستقر در مرزهای جنوبی عربستان به دست تک تیراندازان ارتش یمن و انصارالله خبر دادند.

العالم - یمن

یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله در ادامه عملیات خود در مرز با عربستان سعودی، امروز سه شنبه چهار نفر از نظامیان سعودی مستقر در جازان و نجران را از پای درآوردند.

یک منبع نظامی یمن در این خصوص به شبکه المسیره گفت که تک تیراندازان یمنی سه نظامی سعودی را در روستاهای «حامضه» و «جاضع نمیر» و «قوی» در جازان و نظامی چهارم را در پایگاه «العشه» در نجران واقع در جنوب عربستان از پای درآوردند.

یگان توپخانه ای ارتش یمن و انصارالله روز سه شنبه همچنین مواضع نظامیان سعودی را در روستای «حامضه» هدف قرار دادند.

یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله روز گذشته نیز یک نظامی سعودی را در پایگاه «الحسکول» در جازان هدف قرار دادند و رسانه های سعودی نیز کشته شدن وی را اعلام کردند.

یگان‎ تک تیرانداز از جمله یگان‎های موفق ارتش یمن و انصارالله در مقابله با مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی به شمار می رود، چرا که از دقت بالایی در عملیات هدف‎گیری برخوردار است.

عملیات‎های تک تیراندازان یمن در جبهه های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال جدید میلادی افزایش پیدا کرده است و تاکنون ده‎ها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها