ثمره انقلاب مصر در انتخابات به بار نشست

ثمره انقلاب مصر در انتخابات به بار نشست
دوشنبه 5 تير 1391 - 11:45

مسوول امور زنان در حزب آزادي و عدالت مصر تاكيد كرد كه انتخابات رياست جمهوري يكي از ثمره هاي انقلاب و آغاز راه بسيار دشوار براي رسيدن به پيشرفت و شكوفايي واقعي مصر است.

خانم منال ابوالحسن دوشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، تصريح كرد: محمد مرسي رييس دولت مدني به شمار مي رود. دولتي كه براي اولين بار در تاريخ مصر با راي مردم انتخاب شده است.

وي گفت: انتخابات رياست جمهوري يكي از ثمره هاي انقلاب مصر است و ما آن را آغاز راه بسيار دشوار براي رسيدن به پيشرفت و شكوفايي واقعي مصر مي دانيم.

مسوول امور زنان در حزب آزادي و عدالت مصر، همه ملت مصر را براي شكوفايي و پيشرفت كشور به وحدت و همكاري فراخواند و افزود: مردم مصر چه كساني كه به محمد مرسي يا احمد شفيق راي داده اند يا كساني كه اصلا در انتخابات شركت نكرده اند، بايد بايكديگر متحد و يكپارچه شوند زيرا كشور به حمايت مردمي و وحدت و يكپارچگي نياز دارد.

ابوالحسن اظهار داشت: موضوع آشتي از ابتدا در برنامه هاي محمد مرسي به عنوان نامزد رياست جمهوري مطرح بود و وي قبل از اين كه نشانه هاي پيروزي او در انتخابات رياست جمهوري آشكار شود از حزب خود (اخوان المسلمين) خارج شد.

وي افزود: مرسي زماني كه در انتخابات رياست جمهوري شركت كرد ماموريت هاي حزبي خود را به عنوان رييس حزب پي گيري نمي كرد زيرا خود را نامزد رياست جمهوري مصر مي دانست نه يك گروه يا حزب مشخص.

مسوول امور زنان در حزب آزادي و عدالت مصر تصريح كرد: مرسي استفاده از نيروهاي مردمي در نهاد رياست جمهوري را سرلوحه كار خود قرار خواهد داد تا كساني كه شايسته تر و بهتر هستند جايگزين شوند.

28/س21:52

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها