جهانگیری، حرم مطهر امام علی (ع) را زیارت کرد

جهانگیری، حرم مطهر امام علی (ع) را زیارت کرد
جمعه 18 اسفند 1396 - 13:39

اسحاق جهانگیری در سومین روز از سفر خود به عراق، صبح امروز جمعه با حضور‌ در نجف اشرف، حرم مطهر امیرالمومنین را زیارت کرد.

العالم - عراق

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در سومین روز از سفر خود به عراق، صبح امروز جمعه 18 اسفندماه با حضور‌ در نجف اشرف، حرم مطهر و ملکوتی امیرالمومنین حضرت علی(ع) را زیارت کرد.

وی همچنین از طرح توسعه حرم مطهرعلوی مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) بازدید کرد و در جریان آخرین پیشرفت های اجرایی این طرح و برنامه زمانبندی تکمیل آن قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور پس بازدید از طرح توسعه حرم علوی، با تولیت حرم نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از صحن حضرت زهرا(س)، با اشاره به بازدیدهای خود در زمان آغاز بکار اجرای طرح توسعه حرم علوی، اظهار کرد: کسانی که با کار اجرایی آشنایی دارند، از ابتدا می دانستند که در این طرح هدف گذاری بزرگی هم از نظر طراحی و ساخت و ساز و هم به لحاظ تامین مالی صورت گرفته است.

وی افزود: به فضل الهی تقریبا کار به مراحل نهایی رسیده و بخش اصلی افتتاح شده و مورد استفاده زائرین قرار گرفته و بنام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) نامگذاری شده است.

جهانگیری با بیان اینکه در اجرای این طرح از نظر طراحی و مصالح ساختمانی کار بی نظیری انجام شده، افزود: با وجود استفاده از بهترین مصالح ساختمانی، هزینه های اجرایی طرح بسیار کمتر از هزینه طرح های مشابه بوده و مهمتر از همه اینکه همکاری بسیار صمیمانه ای میان نیروهای اجرایی که عمدتا از ایران هستند با مسئولان حرم وجود دارد و همین همکاری و صمیمیت باعث شده که مشکلات و موانع پیش روی اجرای طرح به سرعت برطرف شده است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: با جاذبه بسیار بالایی که بارگاه نورانی امیرالمومنین علی (ع) برای مسلمانان و شیعیان دارد، حتما لازم بود که چنین طرحی اجرا شود و جا دارد که از مسئولین اجرای این طرح و نذورات و کمک های مردم برای اجرای این پروژه مهم صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها