حریف استقلال در فینال جام حذفی مشخص شد

حریف استقلال در فینال جام حذفی مشخص شد
جمعه 18 اسفند 1396 - 18:06

تیم دسته اولی خونه‌به‌خونه بابل با شکست استقلال خوزستان به فینال جام حذفی صعود کرد.

العالم _ ایران / ورزشی

در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و خونه‌به‌خونه بابل در وقت قانونی با تساوی یک - یک به پایان رسیده بود، در وقت‌های اضافه تیم دسته اولی خونه به خونه دو بار دیگر موفق به باز کردن دروازه استقلال خوزستان شد و با برتری 3 بر یک مقابل شاگردان ویسی فینالیست جام حذفی شد.

در این دیدار که ساعت 15 امروز (جمعه) با قضاوت حمید حاج‌ملک در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، ابتدا میثم دورقی (17 -پنالتی) استقلال خوزستان را پیش انداخت، اما روح الله باقری در دقیقه 62 کار را به تساوی کشاند. در وقت‌های اضافه، باقری مهاجم خونه‌به‌خونه در دقیقه 98 باز هم دروازه شاگردان عبدالله ویسی را باز و در دقیقه 120 با هت‌تریک خود کار تیم میزبان را یکسره کرد.

شاگردان اسکوچیچ این نتیجه را تا پایان بازی حفظ کردند تا علاوه بر شکست حریف لیگ برتری، راهی فینال جام حذفی شوند. خونه به خونه در لیگ دسته اول پس از نفت مسجد سلیمان در رده دوم قرار دارد و یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر است.

ابوالفضل علایی و علیرضا زندوی از استقلال خوزستان و روح‌الله باقری و مهدی خیری از خونه به خونه بابل با کارت زرد داور جریمه شدند.

فینال جام حذفی دوازدهم اردیبهشت ماه سال آینده در خرمشهر برگزار می‌شود. استقلال در حالی با این تیم مازندرانی روبرو می‌شود که پیش از این با دیگر تیم مازندران یعنی نساجی قائمشهر روبرو شده بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها