تازه‌ترین جزئیات حادثه گروگان‌گیری در ایالت کالیفورنیا

تازه‌ترین جزئیات حادثه گروگان‌گیری در ایالت کالیفورنیا
شنبه 19 اسفند 1396 - 06:23

منابع خبری بامداد شنبه از گروگان‌گیری در یکی از شهرهای ایالت کالیفورنیا در آمریکا خبر دادند و اعلام کردند که یک مرد مسلح در شهر «یونتویل» ایالت کالیفورنیای آمریکا چندین نفر را گروگان گرفته است.

العالم - آمریکا

گفته می‌شود این گروگان‌گیری در مرکز کهنه‌سربازان شهر «یونتویل» انجام شده و یک فرد مسلح دست‌کم سه نفر را گروگان گرفته است.

پلیس با انتشار بیانیه‌ای از ساکنان منطقه خواسته از نزدیک شدن به این مرکز خودداری کنند. گفته می‌شود فردی که لباس زرهی به تن داشته و مسلح به یک سلاح خودکار وارد این مرکز شده است.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند گروگان‌گیر احتمالاً یکی از اعضای یک مرکز خصوصی خدمات‌دهی درمانی به کهنه‌سربازان آسیب‌دیده در جنگ‌های عراق و افغانستان به نام « Pathway Home» است. گفته می‌شود عضویت این فرد در این برنامه درمانی حدود دو هفته پیش باطل شده است. مسئولان گفته‌اند هویت فرد گروگان‌گیر را می‌دانند اما آن را افشا نمی‌کنند.

وبگاه «ووکس‌نیوز» گزارش داده سه فردی که به گروگان گرفته شده‌اند هم کارمندان مرکز « Pathway Home» هستند.

افسران پلیس از تبادل آتش با فرد مسلح خبر داده‌اند، اما باوجود شلیک تعداد زیادی گلوله، کسی آسیب ندیده است. مذاکره‌کنندگان از دست‌کم سه سازمان آمریکایی در صحنه مستقر شده و آماده تماس با فرد گروگان‌گیر هستند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها