سفر ظریف به پاکستان/برگزاری نشست‌های تجاری در اسلام‌آباد و کراچی

سفر ظریف به پاکستان/برگزاری نشست‌های تجاری در اسلام‌آباد و کراچی
شنبه 19 اسفند 1396 - 14:31

سخنگوی وزارت خارجه از سفر فردا (یکشنبه) ظریف به پاکستان خبر داد و گفت: هیأتی 30 نفره از بخش‌های اقتصادی و بازرگانی وزیر خارجه را در این سفر همراهی می‌کنند و 2 نشست تجاری نیز در اسلام‌آباد و کراچی برگزار خواهد شد.

العالم-ایران/سیاسی

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برای دیدار و رایزنی با مقامات پاکستان فردا (یکشنبه) به اسلام آباد سفر می‌کند.

وی در این باره گفت: محمدجواد ظریف در رأس یک هیأت سیاسی و تجاری و به دعوت همتای پاکستانی خود، سفر رسمی سه روزه‌ای را از فردا یکشنبه به اسلام آباد خواهد داشت.

قاسمی افزود: وزیر امور خارجه کشورمان در این سفر علاوه بر دیدار با همتای خود، با مقامات عالی رتبه پاکستانی از جمله نخست‌وزیر، وزیر کشور، رئیس مجلس و فرمانده ارتش این کشور دیدار و در خصوص بسط و گسترش هر چه بیشتر روابط در همه زمینه‌های مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد.  

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین از جمله اهداف این سفر را تلاش برای تسهیل و ایجاد زمینه‌های لازم در جهت گسترش روابط اقتصادی و تجاری فیمابین، بویژه بخش‌های خصوصی دو کشور عنوان کرد و گفت:  یک هیات 30 نفره از بخش های مختلف بازرگانی، اقتصادی و تجاری کشورمان، وزیر امور خارجه را در این سفر همراهی می‌کند. در همین راستا، دو نشست تجاری نیز بین فعالان و مسئولان تجاری و اقتصادی دو کشور در شهرهای اسلام آباد و کراچی برگزار می شود که ظریف در این نشست‌ها شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها