همراهی دوربین العالم با ارتش سوریه در غوطه شرقی + فیلم

شنبه 19 اسفند 1396 - 17:22

خبرنگار شبکه خبری العالم از افزایش شدت درگیری ها با عناصر مسلح تروریست در چندین منطقه در غوطه شرقی همراه با پیشروی ارتش سوریه ومتحدانش در غوطه خبر داد.

العالم . سوریه

خبرنگار العالم تاکید کرد که یگان‌های ارتش سوریه در عملیات خود علیه مواضع تروریستهای جبهه النصره و گروه‌های مرتبط با آنها در محور مسرابا و کشتزارهای افتریس در غوطه شرقی پیشروی هایی به ثبت رساندند.

وی افزود: نیروهای ارتش سوریه به عملیات خود علیه محل تجمع تروریستهای النصره و گروههای مرتبط با آنها در مناطقی که در آن مستقر هستند، ادامه می دهند.

خیرنگار العالم خاطرنشان کرد که عملیات نظامی در ساعات اندک گذشته بر مخفی گاه های تروریستها در محور مسرابا و مدیرا با هدف قطع امدادرسانی میان شمال و جنوب غوطه شرقی به منظور ریشه کنی کامل ترویستها متمرکز بود.

وی توضیح داد: نیروهای ارتش سوریه پیشروی بزرگی در عملیات خود علیه تروریستها در شهرک مسرابا به ثبت رساندند و این در حالی است که تروریستها در نبردهای اخیر خسارتهای سنگینی را متحمل شدند.

خبرنگار شبکه العالم اظهار داشت: یگانهای ارتش سوریه روز گذشته کنترل روستای بیت سوا را به دست گرفتند و بدین ترتیب راههای امداد رسانی گروههای مسلح را قطع کرده و آنها را تحت محاصره درآوردند و استحکامات آنها در معرض حملات ارتش سوریه قرار گرفت.

وی افزود: عناصر مسلح همچنان از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

این در حالی است که ارتش سوریه چندین کشتزار در شمال و جنوب شهرک افتریس و جنوب غرب شهرک حوش الاشعری و نیز در شمال شرقی و جنوب شهرک الریحان را پس از درگیری با گروههای تروریستی در منطقه تحت کنترل درآورد.

ارتش سوریه یک خودروی بمبگذاری شده در اطراف اداره حمل و نقل حرستا را قبل از ورود به هدف موردنظرش منفجر کرد. همچنین بزرگراه میان حرستا و دوما را تحت کنترل درآورد.

گروههای مسلح تروریست از ورود اهالی غوطه شرقی به گذرگاههای انساندوستانه جلوگیری می کنند و هرکسی را که خواهان خروج از منطقه است، به قتل تهدید می کنند. 

210

پربیننده ترین خبرها