رژیم صهیونیستی منزل اسیر فلسطینی را با بتن پر کردند!

رژیم صهیونیستی منزل اسیر فلسطینی را با بتن پر کردند!
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 10:57

نظامیان رژیم صهیونیستی سپیده دم امروز سه شنبه منزل یک اسیر فلسطینی نزدیک جنین در شمال کرانه باختری را به اتهام مشارکت در عملیات اکتبر 2017 با بتن پر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین نظامیان اسرائیلی منزل یک اسیر فلسطینی به نام یوسف کمیل را در شهرک قباطیه واقع در جنوب جنین به اتهام شرکت در قتل یک شهرک نشین صهیونیستی با مقدار زیادی بتن پر کرده و آن را غیر قابل استفاده کردند.

منابع محلی گفتند نظامیان اسرائیلی با حمله به این شهرک در محله الشرقی و خیابان البیاره مستقر شدند و شش بونکر بتن را در منزل اسیر که خانواده وی در آنجا زندگی می کرد خالی کردند.

نظامیان اسرائیلی چند روز پیش به محله مذکور حمله و از این خانه فیلم و عکس تهیه کردند تا پس از ماه ها بحث و بررسی های قضایی در دیوان عالی رژیم صهیونیستی درباره مالکیت این خانه سرانجام رأی به پر کردن بخش از این خانه با بتن بدهند.

اسرائیلی ها چند ماه پیش منزل یک اسیر فلسطینی به نام محمد ابو الرب، دوست و رفیق کمیل به اتهام شرکت در قتل "روبن شمیرلنج"، شهرک نشین صهیونیست در منطقه الصناعیه در کفر قاسم در اراضی 48 در اکتبر 2017 ویران کردند.

به گفته منابع محلی، شهرک قباطیه از صبح امروز شاهد درگیری شدید نظامیان صهیونیستی با ده ها جوان فلسطینی است؛ این جوانان با اجتماع در اطراف منزل "کمیل" در مقابل متجاوزان ایستادند. اسرائیلی ها در این درگیری اقدام به شلیک گلوله جنگی و بمبهای گازی کردند.

208

پربیننده ترین خبرها