بازداشت چندین شهروند فلسطینی در یورش صهیونیست ها به کرانه باختری

بازداشت چندین شهروند فلسطینی در یورش صهیونیست ها به کرانه باختری
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 12:17

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه با حمله به چند شهر و شهرک از کرانه باختری همچنان در حال بازداشت شهروندان فلسطینی هستند. این روند از زمان صدور تصمیم آمریکا برای قدس شدت یافته است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری از بازداشت 9 شهروند فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند. یک دانشجوی 21 ساله رشته خبرنگاری از دانشگاه النجاح نابلس در میان بازداشت شدگان است. وی شب گذشته به سازمان جاسوسی رژیم صهیونستی احضار شده بود.

نظامیان اسرائیلی سپیده دم امروز همچنین 4 شهروند را در الخلیل و بیت کالح در جنوب کرانه باختری بازداشت کردند.

منابع محلی گفتند شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به محله البصه و الجامعه در الخلیل، دو فلسطینی به نام های "مسلم القواسمی" و "حافظ هشام الشریف" را دستگیر کرده و با بازداشت گاه عتصیون در شمال الخلیل بردند.

نظامیان اسرائیلی همچنین به شهرک بیت کاحل در غرب الخلیل حمله کرده و یک دانشجوی دانشگاه الخلیل و اسیر آزادشده به نام لیث العصافره و عبیده عیسی العصافره را بازداشت کردند.

نظامیان اسرائیلی همچنین سپیده دم امروز سه شنبه با حمله به نابلس واقع در شمال کرانه باختری 3 شهروند را بازداشت کردند. یک جوان نیز به ضرب گلوله مهاجمان مجروح شد.

منابع محلی به خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفتند نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به شهرک عصیره شمالی در شمال نابلس شیخ ضرار حمادنه 57 ساله را دستگیر کردند وی یک اسیر آزادشده و یکی از تبعیدی های مرج الزهور در سال 1992 است.

نظامیان اسرائیلی از سوی دیگر با حمله به اردوگاه عسکر الجدید در شرق نابلس چند خانه را ویران و دو جوان را بازداشت کردند.

در درگیری های شدید بین ده ها جوان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف محله المسلخ البلدی نزدیک اردوگاه عسکر، مهاجمان اقدام یه شلیک گلوله جنگی و بمب های صوتی و گازی کردند؛ در این درگیری ها یک جوان مجروح شد.

208

پربیننده ترین خبرها