جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه:

مردم اعتنایی به تحریک کنندگان به آشوب ندارند

مردم اعتنایی به تحریک کنندگان به آشوب ندارند
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 19:40

جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه پاسداران با اشاره به تشویق مردم از سوی برخی گروه‌های معاند برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در شب چهارشنبه آخر سال گفت: این گروه‌ها دیگر نمی توانند انگیزه‌ای در میان جوانان برای ایجاد آشوب و ناامنی ایجاد کنند.

العالم - ایران / سیاسی

سردار اسماعیل کوثری اظهارداشت: دیگر عده‌ای خل و چل مانند مانند حسینی مجری سابق تلویزیون که در آن سوی دنیا نشسته‌اند نمی توانند بگویند که در ایران نیروهایی دارند و این نیروها را تشویق به ایجاد ناامنی کنند؛ چراکه مردم و جوانان ما در شلوغی های دی ماه مشاهده کردند که این افراد در گوشه‌ای نشسته‌اند و تنها دستور صادر می کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به همین دلیل این افراد نمی توانند هیچ انگیزه ای در میان جوانان برای اینجاد ناامنی و آشوب ایجاد کنند.  

جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه پاسداران با اشاره به فضای شهر در برگزاری مراسم شب چهارشنبه آخر سال گفت: شاهدیم که مردم ما در این مراسم، رعایت می‌کنند تا هم خودشان آسیب نبینند و هم موجبات نارضایتی سایرین را فراهم نکنند.

کوثری اظهار کرد: تشویق مردم از سوی این گروه ها فقط در حد حرف است و این افراد چانچه اندکی جرات داشتند و دلشان برای مردم می‌سوخت به جای این که جوانان را تحریک کنند، خودشان می‌آمدند و در صحنه حضور پیدا می‌کردند؛ لذا این افراد آنقدر جیغ بزنند تا گلوی‌شان پاره شود.

وی گفت: برقراری نظم و امنیت و انضباط در سطح شهر بر عهده نیروی انتظامی است و این نیرو نیز در حال انجام مسوولیت و کار خود است.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها