دستگیری عاملان تیراندازی به آتش‌نشانان در شب چهارشنبه آخر سال

دستگیری عاملان تیراندازی به آتش‌نشانان در شب چهارشنبه آخر سال
چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 22:51

رسیدگی به پرونده تیراندازی به آتش‌نشانان ایستگاه آتش‌نشانی خیابان استاد حسن بنا در دستور کار پلیس قرار گرفت؛ عاملان تیراندازی دیشب شناسایی و دستگیر شدند.

العالم - ایران 

ساعت 22:20 دقیقه شب گذشته تیراندازی و اصابت ساچمه به دو نفر از آتش‌نشانان ایستگاه آتش‌نشانی شماره 23 واقع در خیابان استاد حسن بنا به مأموران کلانتری 190 مجیدیه اعلام شد.

با حضور رئیس و مأموران کلانتری در محل آثار جراحت بر روی بدن دو آتش‌نشان مشهود بود و این دو فرد از ناحیه پا و کمر مورد اصابت ساچمه قرار گرفته بودند.

مأموران کلانتری 190 مجیدیه در حین بررسی متوجه مردی 50 ساله شدند که از طبقه دوم ساختمان روبه‌روی آتش‌نشانی به صورت مشکوک نظاره‌گر ماجرا بود؛ مأموران این مرد را به پایین ساختمان فرا خواندند و پس از صحبت با او علائم نگرانی را در او مشاهده کردند.

این مرد در حین گفت‌وگو با مأموران اعلام کرد که به همراه همسایه خود با اسلحه دو لول ساچمه‌زنی به جلوی ساختمان آمده و خود وی دو تیر هوایی شلیک و همسایه 44 ساله‌ام اسلحه را گرفت تا تیر شلیک کند که بعد از شلیک دو تیر ناگهان ترسید و از محل متواری شد.

سرهنگ فرزاد تاجره سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت در گفت‌وگو با فارس با تأیید خبر فوق اظهار داشت: با اخذ دستور مقام قضایی مأموران به منزل فرد متواری وارد شده ودر بررسی از منزل، یک قبضه اسلحه بادی و یک قمه کشف و ضبط کردند؛ ضمناً چهار پوکه از نوع ساچمه‌ای نیز در جلوی ساختمان یافت شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت به مجموعه اقدامات پلیس برای شناسایی محل اختفای متهم پرداخت و گفت: مأموران در همان شب موفق به دستگیری متهم شدند که اسلحه مورد استفاده نیز در محل دستگیری کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه اعلام کردند که قصد تیراندازی به مأموران آتش‌نشانی را نداشته‌اند و فقط به خاطر امتحان کردن سلاح چند تیر شلیک کردند و به دلیل اینکه قبلاً از سلاح استفاده نکرده بودند تیرها به خطا رفته و به آتش‌نشانان برخورد کرد.

سرهنگ تاجره خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی تحت نظارت مقام قضایی در حال انجام است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها