شمخانی: سخنان نسنجیده ترامپ ناشی از دید تجاری به روابط خارجی است

شمخانی: سخنان نسنجیده ترامپ ناشی از دید تجاری به روابط خارجی است
پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 - 14:44

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت : سخنان نسنجیده رئیس جمهوری آمریکا در خصوص جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از دید تجاری به روابط خارجی و نداشتن تحلیل و تجربه سیاسی است ، ایران با سیاست های اصولی خود مایه ثبات و امنیت در خاورمیانه است.

العالم-ایران/سیاسی

علی شمخانی پنجشنبه در حاشیه آیین بازگشت 118 شهید تازه تفحص شده در گفت و گو با خبرنگاران در شلمچه اظهار کرد : متاسفانه این عوامل باعث شده ترامپ هر از گاهی سخنانی علیه ملت ایران بیان کند تا چنین القا کند که هرجا مشکلاتی در منطقه است اسم ایران نیز برده می شود.

وی ادامه داد : در حالی که نگرش درست و واقع بینانه و مهم این است که هر جا ملت های منطقه مشکلی داشته اند مردم ایران به کمک آنها رفته اند.
شمخانی گفت:در پاکسازی داعش از منطقه سوریه و عراق، جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم این دو کشور بود و توانست ثابت کند که عامل ثبات امنیت و پایداری درمنطقه است.

وی گفت: شهدا بهترین افراد روزگار ما بودند که در زمان جوانی آگاهانه مسیر دفاع از کشور ،انقلاب، اسلام و ولایت را انتخاب کردند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: روزهای آخر سال 96 است و تاسی به شهدا که تنها به عشق ولایت به جنگ رفتند به ما انرژی می دهد تا در سال 97 در حوزه های مختلف داخلی و منطقه ای و خارجی رکوردهای جدیدی ثبت کنیم. 

وی اظهار داشت:شهدا زنده هستند و در جامعه ما پیام و رهرو دارند و امیدواریم با تبیین درست مسیر شهدا ، یک جامعه ولایی را پایه گذاری کنیم.
پیکر‌ پاک و مطهر 118 شهید هشت سال دفاع مقدس در میان استقبال هزاران نفر از اهالی مردم ولایتمدار و انقلابی خرمشهر، آبادان و کاروان های راهیان نور و عشایر عرب و ایل بختیاری پنجشنبه از طریق مرز بین المللی شلمچه به کشور بازگشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها