معاون حزب دمكرات يمن تاکید کرد:

انقلاب ایران، الگوی انقلابیون یمن

انقلاب ایران، الگوی انقلابیون یمن
شنبه 10 تير 1391 - 06:02

معاون حزب دمكرات يمن گفت: انقلاب اسلامي ايران دستاوردهاي بزرگي داشته است و الگوي خوبي براي ما به شمار مي رود.

"احمد الفقيه" روز شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، اظهار داشت: برخي مردم فقير را براي رسيدن به منافع خود تحريك كرده اند، آنها نماينده مردم نیستند و نمي توانند آينده خوبي براي كشور رقم بزنند و تنها توانايي حمل سلاح دارند.

معاون حزب دمكرات يمن، افزود: انقلابی را كه توسط سياستمداران و ارتش شكل گرفته بود، تجربه كرديم كه برای ما تنها مصيبت به همراه داشت اما اميدواريم انقلاب مردمي كه از خيابانها آغاز شده در پايان بتواند ما را به اهداف خودمان برساند؛ درست مانند انقلاب ايران و دستاوردهاي بزرگي كه با خود داشته است و الگوي خوبي براي ما به شمار می رود.

وي افزود: مردم يمن اميدوارند كه انقلاب غير نظامي بتواند رژيم قديم را ريشه كن كند و نظام مردمي جديد را جايگزين آن كند.

الفقيه تاكيد كرد: از زمان نفوذ برخي احزاب به روند انقلاب و جدا شدن علي محسن از نيروهاي مسلح، مسير انقلاب منحرف شد و نيروهاي انقلابي نيز در صدد تشكيل ائتلافی شدند كه توانايي بازپس گرفتن انقلاب را از چنگ دزدان داشته باشد.

وي خاطرنشان كرد: پرچم مذاكراتي كه كنگره مردمي و احزاب ديدار مشترك بالا برده اند، گمراه كننده است. مشكل ما با رژيم اين است كه ثروتهاي اين كشور را به تاراج برده و مردم را به فقر و فلاكت انداخته است؛ مردم يمن هيچگاه اين اندازه فقير نبودند و هم اكنون پس از بر روي كار آمدن دولت وفاق بيش از پيش فقير و بدبخت شده اند.

پربیننده ترین خبرها