ماجرای سرقت مسلحانه ۴ کیلو طلا در عوارضی تهران - قم

ماجرای سرقت مسلحانه ۴ کیلو طلا در عوارضی تهران - قم
پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 - 18:45

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی در پی انتشار خبری مبنی بر سرقت کیف حامل ۴ کیلو طلا در عوارضی تهران - قم، توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

العالم - گوناگون

در پی انتشار خبری مبنی بر سرقت کیف حامل ۴ کیلو طلا در عوارضی تهران - قم، سرگرد محمدرضا ملکوتی رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۴۵ روز شنبه ۹۶/۱۲/۵ فردی ۴۳ ساله اهل اصفهان به کلانتری مراجعه و بیان کرد چندین سال است برای خرید طلا به بازار تهران مراجعه می‌کنم.

روز جاری مقدار ۶/۵ کیلو طلای ۱۸ عیار آب شده از چند طلا فروشی بازار خریداری کردم و به روال همیشه از طریق مترو ۱۵ خرداد به سمت مترو شاهد آمدم.

پس از خروج از مترو سوار بر یک ون تاکسی شدم، پس از طی مسافت کوتاهی یک دستگاه سمند با ۳ سرنشین، ناگهان با پیچیدن جلوی خودرو ون موجب متوقف آن شدند و سرنشینان آن به زور اسلحه من را سوار خودروشان کردند و پس از به سرقت بردن طلا‌ها مرا در خیابان‌های اطراف باقرشهر پیاده کردند.

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی گفت: مالباخته در تحقیقات عنوان داشت ۵ سال پیش نیز در قم همین اتفاق برایش رخ داده بود. پرونده در پلیس آگاهی پایتخت تحت رسیدگی است.

منبع : باشگاه 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها