رأی قصاص پزشک تبریزی صادر شد

رأی قصاص پزشک تبریزی صادر شد
پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 - 20:32

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: رأی قصاص پزشک تبریزی صادر شده است.

العالم - گوناگون 

حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  رأی قصاص پزشک تبریزی صادر شده است و این رأی در مرحله ابلاغ است و چنان چه اعتراض باشد به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

گفتنی است بیستم مهر ماه سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت 2 عضو خانواده یکی از پزشکان تبریز در رسانه‌ها منتشر شد.

این پزشک مدعی شده بود که فردی چند غذای نذری در اختیار آن‌ها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌ و در نهایت همسر و مادربزرگ این پزشک فوت کردند.

بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.

ابلاغ حکم قصاص پزشک تبریزی

به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی اظهار داشت: رای قصاص پزشک تبریزی صادر شد.

گفتنی است کیفرخواست پرونده پزشک تبریزی در اواسط فروردین ماه سال جاری صادر شد و  چهارم مهرماه جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 3 دادگاه کیفری یک تبریز برگزار شد.

بیستم مهر ماه سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت 2 عضو خانواده یکی از پزشکان تبریز در رسانه‌ها منتشر شد.

بر اساس گفته رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی این پزشک مدعی شده بود که فردی چند غذای نذری در اختیار آن‌ها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌اند و در نهایت همسر و مادربزرگ این پزشک فوت می‌شوند.

تحقیقات برای شناسایی علت این حادثه با پیگیری‌های شبانه روزی دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده ادامه داشت تا اینکه این پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت و  قاضی موسی خلیل الهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی جرئیاتی جدید از پرونده فوت دو عضو خانواده این پزشک را تشریح کرد.

وی از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها