احمد شفیق با محموله بزرگی به امارات گریخته است

احمد شفیق با محموله بزرگی به امارات گریخته است
شنبه 10 تير 1391 - 12:17

در پي طرح اتهام فساد به احمد شفيق، آخرين نخست‌وزير ديکتاتور مصر، مسئول يکي از احزاب مصر خبر داد وي با يک فروند هواپيماي اجاره‌اي به همراه محموله بزرگي به امارات گريخت.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، عصام سلطان، معاون رئیس حزب "الوسط" مصر، اعلام کرد احمد شفيق، آخرین نخست‌وزیر رژیم مبارک و نامزد شکست‌خورده در دور دوم انتخابات رياست جمهوري اين كشور، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهور و پیروزی محمد مرسی در آن، با یک فروند هواپیمای اجاره‌ای محموله بسیار بزرگ و ثروتی کلان به شیخ نشین ابوظبی در امارات گریخته است.

پس از اعلام نتایج انتخابات، دادستان کل مصر احمد شفیق را به ارتکاب فساد مالی متهم کرد.

نشريه اينترنتي"الوفد" در این باره نوشت عصام سلطان در وبلاگ خود نوشته است شفیق با یک فروند هواپیما و با تعداد زیادی از چمدان‌های مسافرتی به ابوظبی رفته است.

پیش از این برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که احمد شفیق راهی امارات شد و از آنجا نیز قصد دارد به قصد انجام حج عمره به عربستان سفر کند.

 در همین حال، معاون رئيس حزب الوسط  مصر نوشته است اگر احمد شفیق واقعاً به قصد عمره از مصر خارج شده است چرا شمار زیادی چمدان با خود داشته است.

عصام سلطان تصریح کرده است حسين سالم، افسر بازنشسته مصري و يكي از بازرگانان نزدیک به حسنی مبارک و شریک اصلي او در تجارت با رژيم صهیونیستی، نیز در زمان نخست وزیری احمد شفیق به به همین شیوه و با محموله اي به ارزش 450 ميليون يورو كشور را ترك كرده بود.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها