گزارش خبرنگار العالم از گذرگاه حموریه؛

شکواییه ساکنین غوطه شرقی از جنایات تروریست ها

شکواییه ساکنین غوطه شرقی از جنایات تروریست ها
شنبه 26 اسفند 1396 - 17:15

حسین مرتضی خبرنگار العالم از گذرگاه حموریه گزارش داد: مردم غوطه تحت محاصره که اکنون از شر تروریست ها آزاد شدند به رغم همه سختی ها و درد و رنج ها اکنون احساس شادی و خوشحالی می کنند.

شهروندان غیرنظامی تحت محاصره در غوطه شرقی که از چنگال تروریست ها گریخته بودند و وارد گذرگاه الحموریه شدند در مصاحبه با «حسین مرتضی» از حمایت های ارتش سوریه و شخص بشار اسد قدردانی و تاکید کردند در زمانی که در محاصره تروریست ها قرار داشتند از مشکلات و معضلات بسیاری رنج می بردند، برای چند روز حتی رنگ خورشید و آفتاب و نور را نمی دیدند. از کمبود شدید مواد غذایی و دارو مواجه بودند.

این افراد اعلام کردند از مدت ها قبل منتظر ورود ارتش سوریه به منطقه و آزادی خود بودند.

حسین مرتضی نیز گفت این مردم تحت محاصره که اکنون از شر تروریست ها آزاد شدند به رغم همه سختی ها و درد و رنج ها اکنون احساس شادی و خوشحالی می کنند. آنان اکنون عملا گرسنگی و تشنگی و سختی ها را فراموش کردند زیرا به ساحل امنت و آرامش رسیدند چیزی که در آروزی محقق شدن آن بودند. صدها خانواده اکنون در گذرگاه حموریه منتظرند. آنان در حال تماس و ارتباط با نزدیکان و خویشان خود باقیمانده در مناطق تحت محاصره در غوطه شرقی هستند. از آنان می خواهند به رغم مخاطرت زیادی که وجود دارد از طریق گذرگاه ها حرکت کنند و خود را از مناطق درگیری نجات دهند.

پربیننده ترین خبرها