منابع اطلاعاتی در یمن:

آمریکا مزدوران خود را در جنوب یمن به کار گرفته است

 آمریکا مزدوران خود را در جنوب یمن به کار گرفته است
يکشنبه 27 اسفند 1396 - 19:35

منابع اطلاعاتی یمن فاش کردند که نیروی دریایی آمریکا برای جذب مزدورانش در مناطق جنوبی یمن اقدام کرده است.

العالم - یمن

منابع اطلاعاتی در یمن اعلام کردند که آمریکا «مزدوران» خود را در مناطق جنوبی یمن مستقر کرده است و نیروی دریایی آن برای به کارگیری این مزدوران تلاش می‏‌کند.

منابع رسانه‎ای گزارش دادند که اردوگاه «الصولبان» شاهد تحرکات اطلاعاتی مشکوک افسران نیروی دریایی آمریکا که با فرمانده نیروهای ویژه اردوگاه نشست‎هایی را داشته‎اند، است.

به گزارش پایگاه خبری الصباح الیمنی، منابع اطلاعاتی تاکید کردند که ۱۰ دختر برای انجام ماموریت های اطلاعاتی در آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم آموزش دیده‎اند.

افسران اطلاعات دریایی آمریکا پس از آن به اردوگاه « رجلا» منتقل شدند تا مزدوران این اردوگاه را نیز به دوره های جاسوسی خود ملحق کنند.

آمریکا تلاش می‌کند تا حضور اطلاعاتی خود را در مناطق جنوبی یمن به بهانه مبارزه با تروریسم و تضمین ادامه جنگ و خونریزی در جنوب یمن تقویت کند.

«جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا هفته گذشته به نمایندگان کنگره توصیه کرد که از طرح پایان مشارکت این کشور در جنگ یمن حمایت نکنند. وی در توجیه این توصیه گفته که حضور آمریکا در جنگ یمن و حمایت از عربستان، موجب می‌شود تا تلفات غیرنظامیان در این جنگ کاهش یابد.

«جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا اخیرا از  رهبران کنگره خواست تا حمایت آمریکا  را از عربستان سعودی در جنگ علیه انصارالله یمن محدود نکند.

وی در راستای طرح آمریکایی برای جلوگیری از گسترش نفوذ ایران در منطقه گفت که حمایت نکردن آمریکا از عربستان سعودی در یمن، باعث تشویق ایران می‌شود تا پشتیبانی خود را از انصارالله گسترش دهد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها