پوتین: آماده همکاری با انگلیس در خصوص مسمومیت جاسوس سابق هستیم

پوتین: آماده همکاری با انگلیس در خصوص مسمومیت جاسوس سابق هستیم
دوشنبه 28 اسفند 1396 - 00:48

رئیس جمهور روسیه طی سخنانی پس از مشخص شدن پیروزیش در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، در جمع خبرنگاران در مسکو، دست داشتن روسیه در قتل جاسوس سابق در انگلیس را تکذیب و اعلام کرد که برای تحقیق در این پرونده آماده‎ایم و اتهام روسیه در این زمینه بی اساس است.

العالم-اروپا

رئیس جمهور روسیه که پس از مشخص شدن پیروزیش در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با حضور در ستاد تبلیغات انتخاباتی خود در مسکو با خبرنگاران سخن می گفت، اعلام کرد که به تلاش مشترک برای حفط منافع روسیه ادامه می دهیم.

ولادیمیر پوتین ادعاهای انگلیس درباره قتل جاسوس دوجانبه روس‌تبار را رد کرد و افزود: ما آماده همکاری با انگلیس در خصوص مساله مسمومیت «اسکریپال» جاسوس سابق هستیم.

رئیس‌جمهور روسیه گفت که این کشور سلاح‌های شیمیایی از نوعی که انگلیس می‌گوید که برای حمله به اسکریپال مورد استفاده قرار گرفته، ندارد.

وی در ادامه اعلام کرد که جلوگیری از رای دادن روسیهای مقیم اوکراین نقض تمامی قوانین است.

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۸ روسیه که روز یکشنبه برگزار شد، همانطور که نظرسنجی‌های پیش از انتخابات هم نشان می‌داد، به یک پیروزی قاطع دیگر برای «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور کنونی روسیه منجر شده است.

بر اساس اعلام کمیسیون انتخابات روسیه، نظرسنجی‌های درون شعب که نمونه‌ای کوچک از نتیجه نهایی انتخابات هستند، نشان می‌دهند که پوتین با کسب بیش از ۷۰% آرا بار دیگر در انتخابات پیروز شده و همچنان در کرملین باقی می‌ماند.

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس»، نظرسنجی‌های درون تمام شعب نشان می‌دهند که پوتین در سرتاسر این کشور احتمالا حدود ۷۳.۹% از آرا را کسب کرده است.

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها