غافلگیری مجری سوری شبکه العالم با هدیه نوروزی + فیلم

چهارشنبه 1 فروردين 1397 - 13:21

شبکه خبری العالم بانویِ مجریِ اهل سوریه خود و پیشکسوت ترین بانوی همکار خود را با دو هدیه به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت غافلگیر کرد.

العالم - ایران

خانم "فاطمه عباسی" مجری اخبار شبکه خبری العالم با حضور در استودیوی برنامه "صباح العالم"، به خانم "سوسن رجب" مجریِ سوری این برنامه وعده داد که بعد از خلاصه خبرها، وی را غافلگیر کند.

در پایان خلاصه خبرها، خانم عباسی بر اهمیت صله رحم در بین خانواده های ایرانی و ابراز محبت و همدلی و دادن هدیه به یکدیگر در ایام عید سعید نوروز تاکید و به همین مناسبت، از طرف خانواده شبکه العالم هدیه ای به «خانم سوسن» تقدیم کرد.

خانم عباسی از تلاش های خانم رجب برای ارایه برنامه های شبکه خبری العالم - با وجود خبرهای اندوه‌باری که از سوریه به وی می رسید- سپاسگزاری کرد.

خانم عباسی همچنین ابراز امیدواری کرد که جنگ و رنج و مشکلات در کشور خانم سوسن پایان یابد و امنیت و صلح به این کشور بازگردد.

در بخش دیگری از برنامه "صباح العالم" نیز آقای "حیدر زیبرم" مجری اخبار ورزشی بعد از پایان بخش خبرهای ورزشی در استودیو حاضر شد.

آقای زیبرم گفت که شبکه خبری العالم قصد دارد هدیه دیگری نیز به "فردوس تاجبخش" بانوی پیشکوت و با سابقه این شبکه هدیه کند.

آقای زیبرم سپس از خانم تاجبخش دعوت کرد تا در استودیوی برنامه صباح العالم حضور یابد که با استقبال خانم سوسن روبرو شد و وی از تلاش های خانم تاجبخش تشکر و قدردانی کرد و آقای زیبرم نیز هدیه شبکه العالم به مناسبت فرارسیدن عید نوروز را به وی تقدیم کرد.
6

پربیننده ترین خبرها