سی ان ان گزارش داد؛

عقب نشینی جان بولتون از مواضع افراطی اش علیه ایران

عقب نشینی جان بولتون از مواضع افراطی اش علیه ایران
جمعه 3 فروردين 1397 - 14:29

مشاور امنیت ملی جدید رئیس جمهوری آمریکا در اولین موضع‌گیری خود پس از انتصاب به این سمت با عقب نشینی از دیدگاه های افراطی خود علیه ایران و کره شمالی، آن را مربوط به گذشته دانسته و گفته که مواضع پیشین وی در شرایط کنونی نافذ نیستند.

العالم ـ آمریکا

بنابر گزارش سی‌ان‌ان، جان بولتون، مشاور امنیت ملی جدید رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز تلاش کرده تا از مواضع پیشین خود عقب نشینی کرده و از آن فاصله بگیرد.

بولتون دقایقی پس از اعلام انتصابش به سمت جدید به فاکس‌نیوز گفته که اظهارات پیشین وی در حال حاضر نافذ نیستند و آنچه که اهمیت دارد، «آن چیزی است که رئیس جمهوری می‌گوید».

مشاور امنیت ملی جدید رئیس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرده، «طی دوران کاری‌ام، مقاله‌ها، یادداشت‌ها و تحلیل‌هایی را نوشته‌ام که نمی‌دانم شمار آن‌ها چقدر است. سخنرانی‌های را ایراد کرده‌ام که نمی‌توانم تعداد آن‌ها را بشمارم، مصاحبه‌های بی‌شماری انجام داده‌ام ... طی یازده سال اخیر. تمامی آن‌ها هم‌اکنون در دسترس عمومی هستند. من هرگز درباره آنچه که دیدگاهم بوده شرمسار نبوده‌ام ... صادقانه بگویم، آنچه که پیشتر به صورت شخصی می‌گفتم هم‌اکنون دیگر نافذ نیست».

آن طور که سی‌ان‌ان گزارش داده، بولتون در این مصاحبه تلویزیونی هنگامی که با پرسش‌هایی خاص درباره ایران و کره شمالی مواجه شده از تکرار دیدگاه‌های پیشین خود خودداری کرده است.

وی گفته که انتظار نداشته انتصابش به این سمت توسط رئیس جمهوری از طریق توئیتر اعلام شود و اینکه باید همچنان «به این مسئله عادت کند».

پربیننده ترین خبرها