ترس رژیم صهیونیستی از راهپیمایی فلسطینیان در مرز نوار غزه

ترس رژیم صهیونیستی از راهپیمایی فلسطینیان در مرز نوار غزه
شنبه 4 فروردين 1397 - 17:42

خبرنگار شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ترس و نگرانی این رژیم از راهپیمایی‌های بازگشت فلسطینیان در مرز نوار غزه روز به روز بیشتر می‌شود و ممکن است در این راهپیمایی‌ها ده‌ها نفر کشته یا زخمی شوند.

العالم - فلسطین اشغالی

«آلون بن دیوید» در مقاله‌ای اظهار داشت که از زمان پایان جنگ 51 روزه غزه در تابستان سال 2014، اسرائیل همواره خود را در آستانه یک جنگ دیگر می‌بیند.

بن دیوید به نقل از "میشکا بن دیوید" عضو سابق موساد پیش‌بینی کرده است که راهپیمایی‌های گسترده فلسطینیان به سمت شهرهای عسقلان و اشدود، به جنگی دیگر با آنان منجر شود.

وی که رابطه نزدیکی با افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی دارد، تاکید کرد که سناریوی پیش‌روی ارتش این است که چگونه می‌تواند سد راه هزاران فلسطینی شود که می‌خواهند از مرز غزه عبور کرده و راهی اراضی اشغالی شوند.

این خبرنگار اسرائیلی فاش ساخت که تمامی فرماندهان ارتش طی روزهای گذشته از پایگاه نظامی تسآلیم بازدید کرده‌اند تا از نزدیک در جریان تمرینات و آموزش‌های میدانی برای مقابله با این راهپیمایی‌ها با استفاده از سلاح، ایجاد موانع مرزی، تانک، تک‌تیراندازان و یا هر وسیله دیگری قرار گیرند.

آلون بن دیوید در پایان تصریح کرد که نگرانی رژیم صهیونیستی از این نیست که  با یک راهپیمایی‌ بازگشت یکی از شهرک های صهیونیست نشین به اشغال درآید زیرا این احتمال بسیار ضعیف است اما نگرانی اصلی از این است که ده ها نفر در جریان این راهپیمایی کشته شوند که این مسئله می تواند آثار و پیامدهای زیادی به دنبال داشته باشد.

لازم به ذکر است که ملت فلسطین در حال آماده شدن برای برپایی راهپیمایی بازگشت در 15 ماه می است و از 30 مارس هم تجمعات مردمی آغاز خواهد شد.

 

پربیننده ترین خبرها