انتقام‌گیری صهیونیست‌ها از اسیران فلسطینی

انتقام‌گیری صهیونیست‌ها از اسیران فلسطینی
جمعه 16 تير 1391 - 05:48

يك نماينده عرب كنيست (پارلمان رژيم صهيونيستي) فاش كرد درپي موفقيت اعتصاب غذاي اسيران فلسطيني، مسئولان زندان‌ها و زندانبانان صهيونيست اقدامات انتقام‌جويانه عليه آن‌ها در پيش گرفته‌اند.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، حنين زعبي اعلام کرد نامه‌ای از اسیران فلسطینی دریافت کرده است که در آن تاکید کرده‌اند زندانبانان صهیونیست در زندان با آن‌ها به زشت‌ترین صورت برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد که در این نامه اسیران فلسطینی تاکید کرده‌اند که زندانبانان آن‌ها را وادار كرده اند لباس‌هایشان را در آورند و سپس با استفاده از کلمات رکیک و زشت به آن‌ها فحاشی کرده‌اند.

زندانبانان صهيونيست اين اهانت ها را براي گرفتن انتقام موفقيت اعتصاب غذاي اخير اسيران فلسطيني انجام دادند.

پایگاه اینترنتی عرب 48 در این باره نوشت زعبي نامه شديد اللحني به مسئول زندان «اشل» فرستاد و در آن خواستار تحقيقات جدي و سريع درباره نقض حقوق اسيران فلسطيني شد.

اين نماينده عرب كنست موفقيت اعتصاب غذا را نخستين دليل براي انتقام سياسي دانست كه مسئولان زندانهاي رژيم صهيونيستي عليه اسيران فلسطيني انجام مي دهند زيرا اين اسيران با اعتصاب غذاي خود ثابت كردند كه احكام طولاني زندان بر روحيه آنها تاثير نگذاشته و هرگز اراده آنها را درهم نخواهد شكست.

وي اين رفتار مسئولان زندانهاي رژيم صهيونيستي را رفتاري بي فايده و ضعيف دانست كه بيانگر شكست آنها در شكستن اراده اسيران فلسطيني است.

زعبي گفت: اعمال شيوه خشونت آميز عليه اسيران فلسطيني نشان مي دهد كه مسئولان زندانها به قوانين و توافقنامه هاي بين المللي احترام نمي گذارند.

وی تصریح کرد اعمال خشونت و اهانت به اسيران فلسطینی باید متوقف شود و مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی باید بر اساس توافق‌نامه‌های امضا شده با اسیران فلسطینی برخورد کنند.

 



پربیننده ترین خبرها