حمایت مردم آمریکا از دیدار ترامپ و کیم

حمایت مردم آمریکا از دیدار ترامپ و کیم
دوشنبه 6 فروردين 1397 - 04:42

بر اساس نتایج یک نظرسنجی که به تازگی به وسیله شبکه تلویزیونی فاکس نیوز انجام شده است اکثر مردم آمریکا از گفتگوی مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور و کیم جونگ رهبر کره شمالی استقبال می کنند.

العالم - آمریکا

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو، نتایج نظرسنجی که شبکه فاکس نیوز در روزهای هجدهم تا بیست و یکم مارس برگزار کرد و نتایج آن یکشنبه منتشر شد، نشان داد 63 درصد مردم آمریکا از تصمیم ترامپ برای دیدار مستقیم با رهبر کره شمالی استقبال می کنند.

از سوی دیگر30 درصد مردم آمریکا از چنین دیداری استقبال نمی کنند.

42 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند ترامپ دستاوردهای بهتری از این نشست به دست می آورد درحالی که 26 درصد معتقد بودند هرگونه گفتگو بین دو طرف بازی در زمین کره شمالی است و به نفع پیونگ یانگ خواهد بود.

نوزده درصد نیز گفتند این دیدار دارای منافع مشترک خواهد بود.

یک هیئت بلندپایه کره جنوبی پنجم و ششم مارس با دیدار از کره شمالی با رهبر این کشور گفتگو کردند. به دنبال این نشست ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد دو طرف به توافق تاریخی برای برگزاری یک نشست بلندپایه در ماه آوریل با حضور سران دو کشور دست پیدا کرده اند.

کره جنوبی همچنین از تمایل رهبر همسایه شمالی خود برای دیدار با ترامپ خبر داد. ترامپ نیز با پذیرش این درخواست گفت نشست مشترک با کیم تا اواخر ماه مه برگزار می شود.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها