دیدار ولی‌عهد سعودی با نمایندگان آیپک، کیسینجر و کلینتون‌ها

دیدار ولی‌عهد سعودی با نمایندگان آیپک، کیسینجر و کلینتون‌ها
پنج‌شنبه 9 فروردين 1397 - 00:29

ولی‌عهد عربستان سعودی در ادامه سفر خود در آمریکا، ضمن دیدار با سران سازمان‌های یهودی و نمایندگان لابی صهیونیستی «آیپک»، با مقام‌های سابق از قبیل هنری کیسینجر، بیل و هیلاری کلینتون دیدار کرد.

العالم-عربستان

در ادامه سفر طولانی پسر شاه سعودی به آمریکا، او علاوه بر دیدار با اکثر مقام‌های کنونی دولت این کشور، دیدارها با مقام‌های پیشین آمریکایی هم در دستور کار او قرار گرفت.

پسر، ولیعهد شاه  و وزیر دفاع عربستان سعودی که در ابتدای سفر اخیر خود به آمریکا، با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور و اعضای ارشد دولت و همچنین روسای دموکرات و جمهوریخواه کنگره دیدار کرده، همچنان در حال دیدار با شخصیت‌‍‌های آمریکایی است.

به گزارش هاآرتص، محمد بن سلمان در تازه‌ترین دیدارهایش در آمریکا، به صورت جداگانه با هنری کیسینجر وزیر خارجه اسبق آمریکا، هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین و بیل کلینتون رئیس‌جمهور سال‌های 1992 تا 2000 این کشور دیدار کرد.

ولی‌عهد سعودی با رهبران سازمان‌های یهودی در آمریکا هم دیدار کرد که در بین آنها نمایندگانی از لابی صهیونیستی «آیپک» هم حضور داشتند.

این دیدار در حالی انجام شده که پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که پسر ملک سلمان قرار است با رهبران سازمان‌های یهودی آمریکا دیدار و درباره مسائل مربوط به ایران و توافق صلح خاورمیانه گفت‌وگو کند.

پربیننده ترین خبرها