روحانی به آنکارا سفر می‌کند

روحانی به آنکارا سفر می‌کند
پنج‌شنبه 9 فروردين 1397 - 19:25

سفیر ایران در ترکیه از سفر قریب الوقوع رئیس‌جمهور کشورمان به آنکارا خبر داد.

العالم- ایران/ سیاسی 

ابراهيم طاهريان سفير ايران در تركيه  با امیت کیلر رئیس شورای روابط تجاری ایران و ترکیه و اعضای شورا اين شورا ديدار و  در خصوص آخرین وضعیت روابط اقتصادی و بازرگانی في مابين دو کشور گفتگو و تبادل نظر نمود .
سفیر ایران در این ملاقات با اشاره روند رو به رشد روابط و مناسبات سياسي ، فرهنگي و اقتصادي ميان ايران و تركيه وديدار هاي منظم مقامات ارشد دو كشور تصريح نمود : بزودي سفر  ظريف وزير امورخارجه و دكتر حسن روحاني رئیس  جمهوري اسلامي ايران به آنکارا انجام خواهد پذيرفت .
وي با ابراز رضايت از روند رو به رشد همكاري ميان حوزه های مختلف اقتصادی و تجاری به ويژه روابط ثمر بخش بخش هاي خصوصي دو كشور ، نسبت به ضرورت گسترش اين روابط به ويژه در حوزه سرمايه گذاري و مشاركت در ساخت و بهره برداري از پروژه هاي زيربنايي در ايران و تركيه ، تاكيد نمود .


سفير ايران افزود : بخش هاي اقتصادي در سفارت جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل مجموعه روابط ميان بخش های خصوصی آماده ارايه خدمات مي باشند. 
رئیس شورای روابط تجاری ترکیه و ایران نيز در اين ملاقات ، با تشکر از حضور سفیر جمهوري اسلامي ايران  در جلسه کاری اين شورا، به نقش موثر مجموعه اعضاء شورا و کارفرمایان بخش خصوصی ترکیه در تقویت روابط و مناسبات اقتصادی و تجاری ميان دو كشور اشاره و تصريح نمود : اعضای شورا، مصمم به توسعه روابط بازرگانی و اقتصادی با ایران بوده و تمامی تلاش خود را جهت نیل به اهداف و چشم انداز سي ميليارد دلاري مورد نظر روساي جمهور دو كشور ، به کار خواهند بست.
در پايان این نشست تجار و کارفرمایان ترک  راه كار هاي مناسب توسعه روابط تجاری اقتصادي ميان خود، با طرف ایرانی را به تفكيك تبين و تشريح نمودند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها