هنیه: جایگزینی برای فلسطین و حق بازگشت نمی شناسیم

هنیه: جایگزینی برای فلسطین و حق بازگشت نمی شناسیم
جمعه 10 فروردين 1397 - 14:59

رئیس دفتر سیاسی حماس به مناسبت روز زمین و همگام با حرکت مردمی و تظاهرات بازگشت، برای فلسطینی های داخل اراضی 48 پیام داد.

العالم - فلسطین اشغالی

 اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس به مناسبت روز زمین و همگام با تظاهرات بزرگ بازگشت با ارسال پیامی برای فلسطینی های 48، ضمن تبریک روز زمین به آنها و به خصوص شهدا، گفت: سران رژیم اشغالگر با خود می گفتند که پیرها می میرند و جوان ها فراموش می کنند اما امروز می بینیم که همه از پیر و جوان و کودک شعار بازگشت سر داده اند.

هنیه گفت: ملت فلسطین نه تنها ثابت کرد که از حق خود دفاع می کند می تواند وحدت خود را هم در میدان عمل و تحقق اصول و اهداف خود از جمله حق بازگشت حفظ کند تا به این ترتیب اصول ملی ما سرلوحه وحدت ما باشد.

هنیه افزود: در شرایطی حمله به آرمانهای فلسطین به اوج خود رسیده و ترامپ قدس را به رژیم اشغالگر تقدیم کرده و هم اکنون صحبت از مقدمه چینی برای "معامله قرن" است و برخی برای عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی عجله دارند و از سوی دیگر حلقه محاصره و تحریم و فشار بر مردم فلسطین تنگ تر می شود، این مردم با این حرکت، حرف آخر را زدند و ثابت کردند که هیچ جایگزینی برای فلسطین و هیچ راه حلی جز بازگشت نمی شناسند.

208

پربیننده ترین خبرها