بیانیه جانبدارانه وزارت خارجه آلمان در دفاع از رژیم صهیونیستی

بیانیه جانبدارانه وزارت خارجه آلمان در دفاع از رژیم صهیونیستی
شنبه 11 فروردين 1397 - 20:19

وزارت امور خارجه آلمان در بیانیه ای بدون محکوم کردن کشتار مردم بی دفاع فلسطین در نوار غزه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی مدعی شد: حق آزادی بیان و اجتماعات نباید برای نقض منافع امنیتی مشروع اسرائیل مورد سوء استفاده قرار گیرد.

العالم - اروپا

 در بیانیه وزارت امور خارجه آلمان آمده است: دولت فدرال آلمان درباره درگیری ها بین فلسطینی ها و نیروهای امنیتی اسرائیل در مرز اسرائیل که منجر به کشته شدن دستکم 16 فلسطینی و مجروح شدن شمار بیشتری شده، بسیار نگران است. 

این بیانیه همچون بسیاری از رسانه های غربی ، در حالی از جنایات نیروهای نظامی صهیونیستی به عنوان 'درگیری بین فلسطینی ها و نیروهای امنیتی اسرائیل' یاد می کند ، که چیزی بنام درگیری وجود ندارد و این نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی هستند که بطور یکطرفه معترضان فلسطینی را هدف آتش قرار می دهند. 

در ادامه بیانیه وزارت امور خارجه آلمان ضمن درخواست از همه طرفها برای خودداری از تنش افزایی بیشتر، با تائید ضمنی خشونت نظامیان صهیونیستی آمده است: استفاده از حق آزادی بیان و تظاهرات مسالمت آمیز نباید مورد سوء استفاده قرار گیرد و منافع مشروع امنیتی اسرائیل را نقض کند! اما در عین حال دفاع از این منافع مشروع نیز باید متناسب باقی بماند! این حادثه یک بار دیگر ضرورت از سر گیری مذاکرات را نشان می دهد. 

 بیانیه جانبدارانه آلمان در دفاع از رژیم صهیونیستی و خودداری از محکومیت جنایات این رژیم در حالی است که رسانه ها و لابی های رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا با منصرف کردن آلمان از نامزدی عضویت در شورای امنیت ، این رژیم را وارد شورای امنیت سازمان ملل کنند. 

فلسطینیان روز جمعه با تجمع در مناطق مختلف غزه، راهپیمایی موسوم به راهپیمایی «بازگشت بزرگ» را همزمان با سالگرد «روز زمین» برگزار کردند که مورد سرکوب نیروهای صهیونیستی قرار گرفتند و دستکم 16 فلسطینی شهید و صدها تن مجروح شدند. نیروهای رژیم صهیونیستی، نظامیان، تانک ها و تک تیراندازان خود را روی خاکریزها مستقر کردند و هر از گاهی به سوی تظاهرکنندگان فلسطینی نزدیک منطقه الشجاعیه در شرق غزه شلیک می کنند. وزارت بهداشت فلسطین شمار زخمی ها و آسیب دیدگان حملات رژیم صهیونیستی به راهپیمایان را تا بامداد شنبه، یک هزار و 416 نفر اعلام کرد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها