ساکنان منبج سوريه استقرار نيروهای ارتش را خواستار شدند

ساکنان منبج سوريه استقرار نيروهای ارتش را خواستار شدند
شنبه 11 فروردين 1397 - 22:20

ساکنان شهر منبج در شرق استان حلب سوريه با برگزاری تظاهرات، خواستار، خروج نظاميان آمريکايی از منبج و استقرار نيروهای ارتش سوريه را در اين شهر شدند. 

العالم-سوریه 

به نقل از خبرگزاري اسپوتنيک ، ساکنان شهر منبج در شرق استان حلب سوريه با برگزاري تظاهرات، ضمن مخالفت با ورود نيروهای ترکيه اي و گروه های مسلح مورد حمايت آنان به اين شهر، خروج نظاميان آمريکايي از منبج و استقرار نيروهای ارتش سوريه را در اين شهر خواستار شدند. 

روزنامه سوری الوطن نوشت تظاهرکنندگان در منبج با دعوت از ارتش سوريه براي ورود به اين شهر، گروه موسوم به «نيروهای سوريه دموکراتيک» را که مورد حمايت به اصطلاح ائتلاف تحت امر آمريکات غافلگير کردند. به ويژه که تظاهرات در اصل به دعوت گروه «نيروهای سوريه دموکراتيک» و براي نشان دادن حمايت مردمی از اين گروه برگزار شده بود. 

منابع محلی اعلام کردند تظاهرکنندگان پلاکاردهايی در مخالفت با مداخله ترکيه در منبج و حومه آن و همچنين در مخالفت با حضور آمريکا در اين شهر در دست داشتند و اين پيام را ارسال کردند که خواستار بازگشت نيروهای ارتش سوريه به اين شهر هستند تا به اين ترتيب آمريکا را تحت فشار قرار دهند تا به نيروهای ترکيه اجازه ندهد وارد اين شهر شوند. 

صدا و سیما

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها