آماده‌باش نظامیان صهیونیست در اطراف غزه

آماده‌باش نظامیان صهیونیست در اطراف غزه
يکشنبه 12 فروردين 1397 - 15:20

با وجود گذشت دو روز از جمعه خونین نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان نظامیان خود را در مرز نوار غزه به حالت آماده‌باش درآورده است.

العالم - فلسطین اشغالی

 نظامیان صهیونیست همچنان در مرز نوار غزه آماده‌باش هستند و ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است 10 نفر از 16 شهیدی که روز جمعه به شهادت رسیدند از اعضای شاخه‌ نظامی جنبش حماس هستند.

رادیو رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش داد که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته آماده‌باش نظامیان صهیونیست در نوار مرزی غزه به منظور مقابله با هر گونه حوادث احتمالی همچنان ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد که نظامیان صهیونیست مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام داده و باعث شدند صهیونیست‌ها عید فصح را جشن بگیرند.

ده‌ها هزار فلسطینی ساکن نوار غزه روز جمعه به مناسبت سالروز «روز زمین» در راهپیمایی بازگشت در نزدیکی مرز غزه شرکت کردند که نظامیان صهیونیست به سمت آنها تیراندازی کرده و 16 نفر از آنها را به شهادت رسانده و صدها نفر دیگر را زخمی کردند.

لیبرمن همچنین ابراز عقیده کرد که هرگز هیچ کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی درباره حوادث روز جمعه تشکیل نخواهد شد و افزود که «اسرائیل هرگز با هیچ کمیته‌ حقیقت‌یابی همکاری نخواهد کرد و این قبیل کمیته‌ها باید درباره حوادثی که در سوریه و یمن اتفاق می‌افتد، تشکیل شود.»

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها