بحرین باز هم ایران را به حمایت از تروریسم در این کشور متهم کرد

بحرین باز هم ایران را به حمایت از تروریسم در این کشور متهم کرد
دوشنبه 13 فروردين 1397 - 14:07

دادستانی جرایم تروریستی بحرین 21 نفر را به اتهام تأسیس یک باند تروریستی به دستگاه قضایی ارجاع داده و مدعی فرار موسس این گروه به ایران شد.

العالم _ بحرین

دستگاه‌های امنیتی بحرین 15 نفر را به اتهام تأسیس یک باند تروریستی بازداشت کرده و مدعی هستند 6 عضو دیگر این باند فراری هستند و موسس این باند نیز به ایران فرار کرده است.

به نوشته روزنامه «الشرق الأوسط»، «أحمد الحمادی» رئیس دادستانی جرایم تروریستی در این باره گفت که تحقیقات درباره کشف و ضبط مواد منفجره، اسلحه، مهمات و تأسیس یک گروه تروریستی را تکمیل کرده است.

به گفته وی، دادستانی به این متهمان اتهام تأسیس یک گروه تروریستی، حمایت از فعالیت‌های تروریستی و در اختیار داشتن مواد منفجره، سلاح گرم و مهمات بدون مجوز از وزارت کشور با هدف اجرای عملیات‌های تروریستی را وارد کرده است.

دادستانی بحرین همچنین مدعی است که دو تن از اعضای این باند در اردوگاه‌های عراق برای استفاده از اسلحه و مواد منفجره آموزش دیده‌اند.

دادستانی بحرین روز 19 آوریل (30 فروردین) را برای رسیدگی به این پرونده در دادگاه بزرگ جنایی تعیین کرده است.

دولت بحرین که از سال 2011 از زمان آغاز انقلاب مردمی علیه آل خلیفه شاهد اعتراضات به سیاست‌های تبعیض‌آمیز دولت است و معارضان را بنا به اتهامات واهی بازداشت و احکام حبس و اعدام برای آنها صادر می‌کند و تا کنون بارها ایران را به حمایت از گروه‌های تروریستی در این کشور متهم کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها