ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین؛

نیازی: بدیهی‌ترین حقوق انسانی در مقابل چشم جهانیان نقض می‌شود

نیازی: بدیهی‌ترین حقوق انسانی در مقابل چشم جهانیان نقض می‌شود
دوشنبه 13 فروردين 1397 - 18:35

معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: کارکرد عملی شورای امنیت سازمان ملل حتی در حد محکوم کردن جنایت صهیونیستها بر مردم مظلوم فلسطین که به مناسبت چهل و دومین سالگرد روز زمین موسوم به بازگشت میلیونی راهپیمایی مسالمت آمیز داشتند تنزل پیدا کرده است.

العالم- ایران/ سیاسی 

سامان نیازی معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین نوشت :

کارکرد عملی شورای امنیت سازمان ملل حتی در حد محکوم کردن جنایت صهیونیستها بر مردم مظلوم فلسطین که به مناسبت چهل و دومین سالگرد روز زمین موسوم به بازگشت میلیونی راهپیمایی مسالمت آمیز داشتند تنزل پیدا  کرده است.
قطعنامه ۱۹۴ شورای امنیت سازمان ملل که بند ۱۱آن تاکید برحق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان دارد  ویک قطعنامه رسمی وقانونی است که اصل وجود این قطعنامه ،هم سندی است بر اینکه فلسطین وطن فلسطینیان است  و هم اینکه نشان و سندی است بر اینکه جرم  خروج اجباری فلسطینیان و تبعید آنها از خانه و کاشانه خود  که از جرائم شناخته شده بین المللی است توسط رژیم جعلی و کودک کش صهیونیسم صورت گرفته است.
  قطعنامه ۱۹۴  به دلیل بی مسوولیتی و فاقد اثر واقعی بودن تصمیمات سازمانهای پر طمطراق جهانی  وعدم اراده جدی در اجرای آن  تا کنون محقق نشده است.
ضمانت اجرای این قطعنامه  ریخته شدن خون انسانهای بی گناه شده است.  وا اسفا که در این افسار گسیختگی وضعیت ناهمگون حقوق بشر باز قلدر دهکده جهانی آمریکا مانع تصمیم گیری شورای امنیت در خصوص سلب حیات فلسطینیان می شود.
درمقابل چشم جهانیان بدیهی ترین حقوق انسانی نقض می شود ، و البته رژیم تروریست پرور عربستان که روزگاری خود را پدر اعراب می دانست در همدستی و همداستانی با رژیم صهیونیستی و خرید سلاح از آمریکا برای قتل زنان وکودکان یمن وطرح ادعاهای مضحک مبنی بر استفاده یمینیهای شجاع از موشکهای ایران در شورای امنیت ، تمام همت خود راصرف این موضوع مهم یعنی از اولویت خارج کردن فلسطین به عنوان مساله مهم واول جهان اسلام میکند وخائنانه رژیم کودک کش صهیونیستی را در حاشیه امن با دستی باز به دور از چشم بیدار ومتوجه جهانیان در کشتار فلسطینیان قرار می دهد .
هشدار جدی به سازمانهای به اصطلاح حقوق بشری خصوصا شخص جناب دبیر کل سازمان ملل  می دهیم که هرچه سریعتر با وفاداری به منشور های حقوق بشری وکنوانسیونهای بین المللی جلو وحشیگری های جلادهای انسان وانسانیت را گرفته و مانع از بحران آفرینی جدید صهیونیست ها شوند .
اگرچه  این سازمانها وکنوانسیونهابیشتر اهرم سیاسی در دست ابرقدرتهای ظالم شده است .
سازمان کنفرانس اسلامی نیز شایسته است آرمان مقدس فلسطین وقدس را به عنوان فصل و وجه اتحاد مسلمانان  در اولویت رسیدگیهای خود قرار داده وهر چه سریعتر موضعی قابل قبول وموثر از خود ابراز واظهار نماید.
همه نهاد های مستقل حقوق بشری و وجدانهای بیدار و انسانهای شریف از هر نژاد و ملیتی را دعوت می کنیم که رژیم غاصب و ناقض بزرگ تمامی منشورهای بین المللی را محکوم و عزمی جهانی برای مبارزه با این علت العلل مصائب دشمنی انسانها و ادیان و صلح جهانی را رقم بزنند.

در خصوص یمن نیز ، انفعال نهاد های بین المللی سبب یاغی شدن آل سعود شده و ادامه کشتار مظلوم بی دفاع یمن در سایه سکوت سرد وغیرمسوولانه سازمانهای بین المللی توسط دولت تروریست عربستان وحکام غیر منطقی آن دولت ، در واقع بیان گر هماهنگی سازمان یافته عبری،سعودی و غربی برای عادی تر جلوه دادن کشتار سیستماتیک فلسطینیان توسط رژیم جعلی اسراییل است و اظهارات جاهلانه ، غیر کارشناسی ، دور از متانت و فاقد وجاهت انور عشقی ، درخصوص حمله موشکی به ایران قدرتمند و دارای شهرکهای موشکی درحالی بیان می گردد که دولت متبوعش از عهده انصارالله محاصره شده برنمی آید والبته در سناریوی صهیونیستی سرپوش برجنایات اخیر در فلسطین قابل تحلیل وتفسیر می باشد .
انور عشقی و سایر مقامات سعودی می دانند جمهوری اسلامی دارای موشک های دور برد به مراتب قدرتمند تر و دقیق تر از دنگ فنگ از جمله سجیل ،قدر ، شهاب و...  است و اگر قرار باشد کوچکترین اشتباهی از سوی هر جنبنده ای در منطقه علیه ایران شکل بگیرد آخرین اشتباه خواهد بود .

پربیننده ترین خبرها