منبع یمنی:

هدف قرار دادن نفتکش سعودی در پاسخ به بمباران الحدیده بود

هدف قرار دادن نفتکش سعودی در پاسخ به بمباران الحدیده بود
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 21:06

یک منبع یمنی اعلام کرد که هدف قرار دادن نفتکش ائتلاف سعودی در دریای سرخ در پاسخ به جنایت بمباران آوارگان یمنی در الحدیده صورت گرفت.

العالم - یمن - عربستان 

شبکه المیادین در خبری فوری به نقل از یک منبع یمنی گزارش داد که نفتکش ائتلاف سعودی در دریای سرخ در پاسخ به بمباران آوارگان یمنی در الحدیده، هدف قرار گرفت.

به گفته وی این نفتکش سعودی پس از رصد تحرکات شناورهای ائتلاف سعودی هدف قرار گرفت.

پیش از این «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شد که این ائتلاف توانسته است یک حمله یمنی‌ها به یک نفتکش سعودی را دفع کند.

المالکی که اصرار دارد از عبارت «حوثی - ایرانی» برای رزمندگان یمنی بهره ببرد، این اقدام نیروهای یمنی را نقض دریانوردی آزاد خواند. این در حالی است که سعودی‌ها بنادر یمن را در محاصره دارند و مانع تردد آزاد کشتی‌های حامل کمک‌های انسان‌دوستانه به یمن می‌شوند.

حمله روز گذشته (دوشنبه 2 آوریل) جنگنده‌های ائتلاف سعودی - آمریکایی به اردوگاه آوارگان در استان «الحدیده» به کشته شدن 14 شهروند و زخمی شدن 9 تن دیگر منجر شد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، جنگنده‌های متجاوز سعودی در دو حمله به شهرستان «الحالی» در الحدیدة، این جنایت جدید را رقم زدند و زنان و کودکان یمنی حاضر در این اردوگاه را به خاک و خون کشیدند.

منبع : فارس 

پربیننده ترین خبرها