واکنش ولایتی به اظهارات ضد ایرانی ترامپ

واکنش ولایتی به اظهارات ضد ایرانی ترامپ
پنج‌شنبه 16 فروردين 1397 - 13:11

رئیس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا گفت: همه مردم دنیا به حرف‌های نامربوط و توخالی ترامپ عادت دارند.

العالم - ایران / سیاسی

علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره از مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد در جمع خبرنگاران درباره صحبت‌های ضدایرانی ترامپ و حضور نظامی این کشور در سوریه، گفت: امروز تمام مردم دنیا به حرف‌های نامربوط و توخالی ترامپ عادت دارند و سخنان رئیس‌جمهور آن کشور به واسطه تناقض‌گویی‌ها و حرف‌های غیرمنطقی‌اش معنایی ندارد.

ولایتی تصریح کرد: ایران مقتدرانه به راه خود که حمایت از استقلال و تمامیت ارضی است، ادامه می‌دهد؛ ایران از هدف خود که پیشرفت در حوزه علمی است، دست نخواهد کشید و در کنار کشورهای منطقه و در خط مقدم مقاومت همگام و همراه خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه حوزه دفاعی ما پیشرفت‌های بسیاری داشته و ما برای دفاع از خودمان، از کسی اجازه نمی‌گیریم، در واکنش به سخنان ترامپ مبنی بر حضور پر رنگ‌تر نظامی این کشور در سوریه، افزود: بیش از 7 سال است که آمریکا و متعهدانش مانند رژیم صهیونیستی و عربستان به دنبال این هستند که حکومت قانونی سوریه را اشغال کنند اما نتوانسته‌اند.

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: آمریکا و کشورهای دیگر جهان، جنگی علیه سوریه راه انداخته‌اند، اما امروز با سرشکستگی مواجه و مجبور به خارج شدن از این کشور شده‌اند.

ولایتی خاطرنشان کرد: این ادعاها دیگر خریداری ندارند و امروز ایران در کنار سوریه، عراق و لبنان در خط مقاومت حرف اول را می‌زنند و با اقتدار در خط مقدم ایستادگی خواهند کرد و اجازه در امور مقاومت را به هیچ کشوری نخواهند داد.

پربیننده ترین خبرها