جزئیات دیدار سیروس مقدم با سردار سلیمانی برای ساخت پایتخت 5

جزئیات دیدار سیروس مقدم با سردار سلیمانی برای ساخت پایتخت 5
شنبه 18 فروردين 1397 - 10:42

سیروس مقدم، کارگردان پایتخت 5 در گفتگویی درباره دیدار خود با سردار سلیمانی برای ساخت پایتخت 5 توضیحاتی ارائه داد.

العالم _ ایران / فرهنگی

سیروس مقدم، کارگردان پایتخت 5 در گفتگویی درباره دیدار خود با سردار سلیمانی برای ساخت پایتخت 5 اظهارداشت: نظر سردار قاسم سلیمانی در خصوص ساخت «پایتخت 5» مثبت بود و فقط یک نگرانی داشتند که انتهای قصه چه می‌شود که ما گفتیم خانواده نقی با رشادت و جانفشانی خودشان را از مهلکه جنگ نجات می‌دهند و در نهایت یک بالگرد سوری این خانواده را از مخمصه نجات می‌دهد.

وی افزود: سازمان اوج همفکر و ناظر بر کار بود و قسمت به قسمت فیلمنامه، هم به اوج و هم تلویزیون داده می‌شد و کاملا هماهنگ بودیم.

این کارگردان ادامه داد: از ابتدا قرار بود اوج کمک‌های مادی، معنوی و همفکری داشته باشد و مسلما بودجه این سریال هم به اطلاع دیگران و سردار سلیمانی رسیده بود که ایشان در جریان بودند، وگرنه دلیلی نداشت ایشان بخواهند مرا ببینند.

مقدم اظهارداشت: اتفاقا یک صبح زود خدمت‌شان رسیدیم، زیرا می‌خواستند سرشان خلوت‌تر باشد و مفصل صحبت کنند. من از فحوای کلامشان متوجه شدم پایتخت‌های دیگر را هم دیده‌اند. ایشان نظراتی داشتند که بحق هم درست بود. ضمن این‌که به ما مشاورانی برای کار معرفی کردند و فقط نگران فینال قصه بودند که قهرمانان نجات پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: بارها من و محسن تنابنده جلسات مفصلی با رده‌های بالای عملیات سوریه داشتیم و پای خاطرات آنها نشستیم و نوشتیم، که خودم یک بار پیش سردار سلیمانی رفتم و راجع به پایتخت و داعش صحبت کردیم.

جام جم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها