اعتراف مسی در رختكن بارسا

اعتراف مسی در رختكن بارسا
شنبه 18 فروردين 1397 - 19:18

ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا بعد از برد 1-4 تيمش مقابل رم در دور يك‌چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا در داخل رختكن صحبت‌هاي جالب توجهي را بر زبان آورد و اعتراف عجيبي كرد. گويا او به هم‌تيمي‌هايش گفته كه در اوج آمادگي نيست و البته اميدوار است كه هرچه زودتر به اوج برسد.

العالم - گوناگون

لیونل مسي چهارشنبه‌شب و بعد از جدال با رم در شرايطي كه سرش را پايين انداخته بود، زمين نوكمپ را ترك كرد و به رختكن رفت. او كه يكي از درخشان‌ترين مهره‌هاي بارسا در يك دهه اخير است، در بازي با رم نتوانست براي تيمش گلزني كرده و در برد 1-4 آبي‌واناري‌ها نقشي داشته باشد. همكاري مداوم بازيكنان ايتاليايي و البته اندك افت فيزيكي باعث شده بود تا مسي به شدت به فكر فرو برود و بعد از به صدا درآمدن سوت پايان بازي حسابي درهم بود و به اين فكر مي‌كرد كه چطور بايد ورق را برگردانده و به اوج بازگردد و در مسير پيش‌رو تا پايان فصل، با تمركز تمام حركت كند.

با ورود به رختكن هم گويا مسي پيغامي كوتاه ولي صادقانه را به هم‌تيمي‌هايش اعلام كرده و به آنها گفته كه در اوج نيست. كم‌تحركي در وقفه بازي‌هاي ملي و مصدوميت‌هاي جزئي اخير، بالاخره به مسي ضربه زده است. او در روزهاي اخير نتوانست به صورت تمام و كمال تمرين كند و با ريتم مدنظرش تمرينات بدنسازي را دنبال كند و از همين‌رو از سطح فيزيكي ايده‌آلي كه يك فوتباليست در اين سطح به آن نياز دارد، فاصله گرفته.

البته با تمام اين صحبت‌ها، مربيان مسي نگران نيستند. آنها مي‌دانند كه مسي به خوبي مي‌داند چطور بايد در زمين بازي كند و فقط همين حضورش در زمين چمن مي‌تواند شرايط بازي را تحت تأثير قرار دهد. مسي در بازي چهارشنبه‌شب مقابل رم هفت بار به سمت دروازه حريف شوت زد ولي تنها سه تا از اين شوت‌ها در داخل چهارچوب بود. 4 ضربه با پاي چپ و سه ضربه با پاي راست، مجموع ضرباتي بودند كه او در اين بازي به سمت دروازه حريف ايتاليايي زد.

به نظر مي‌رسد كه مسي تدريجاً و گام به گام به روزهاي اوجش بازخواهدگشت و انتظار مي‌رود كه در يك هفته يا ده روز آينده به روزهاي آرماني‌‌اش برگردد. احتمالاً در بازي بارسا مقابل لگانس، مسي به استرحت خواهد پرداخت تا بتواند انرژي خود را بازيابد. از روز پنج‌شنبه در شهرك ورزشي بارسلونا اين صحبت‌ها به گوش مي‌رسد: «اين طبيعي است كه كمي از ريتم بازي مسي بكاهند ولي مطمئناً او به اوج بازخواهدگشت و اميدواريم كه اين بازگشتش به اوج با كسب جام‌هاي قهرماني همراه شود.» در حالي كه بارسا در يك قدمي قهرماني در لاليگاست و به زودي فينال جام ‌حذفي را هم برگزار خواهد كرد، به همين خاطر قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و جام جهاني‌ روسيه، دو هدف بزرگ پيش ‌روي مسي قبل از شروع تعطيلات تابستاني است.

ستاره آرژانتيني در رقابت‌هاي اين فصل 36 گل زده كه 26 تا در لاليگا، 6 تا در ليگ قهرمانان اروپا، 3 تا در جام‌ حذفي و يكي در سوپركاپ اسپانيا بوده و به خوبي مي‌داند كه موفقيت تيم باشگاهي‌‌اش و تيم ملي كشورش به شرايط فيزيكي او بسته است. بارسايي‌ها و آرژانتيني‌ها منتظر آن هستند تا مسي دوباره به پرواز دربيايد و با در اوج بودن او، همه چيز ساده‌تر مي‌شود.

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها