بازیکنان پرسپولیس از نشست پای میز مذاکره طفره می‌روند

بازیکنان پرسپولیس از نشست پای میز مذاکره طفره می‌روند
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 08:46

مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند بازیکنان این تیم را به پای میز مذاکره بنشانند.

العالم _ ایران / ورزشی

وضعیت خاص باشگاه پرسپولیس که به محرومیت این باشگاه از نقل‌وانتقالات تابستانی مربوط می‌شود باعث شده تعدادی از بازیکنان این تیم که قراردادشان در آستانه اتمام است برای خود بازارگرمی کرده و به راحتی پای میز مذاکره با مسئولان باشگاه‌شان ننشینند، مسئله‌ای که دلخوری مسئولان باشگاه پرسپولیس را هم در پی داشته است.

بوژیدار رادوشویچ، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا از جمله بازیکنانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس فقط تا پایان فصل جاری است و مربیان این تیم تمایل زیادی به حفظ همه آنها با توجه به شرایط خاص تیم‌شان دارند. در این بین برخی از این بازیکنان شخصاً حاضر به مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد نشدند و مدیربرنامه‌های خود را به باشگاه فرستادند. برخی دیگر هم اصرار دارند در پایان فصل مذاکرات خود را با باشگاه انجام دهند.

این در شرایطی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان نامبرده از سوی هواداران تحت فشار هستند و قصد دارند قبل از اتمام فصل تکلیف نفرات نامبرده را مشخص کنند. بازیکنان مذکور در شرایطی این وضعیت را ایجاد کرده‌اند که طی چند سال حضورشان در پرسپولیس شرایط مالی خیلی خوبی در این تیم داشته‌‌اند و این باشگاه نیز از هر نظر دوران خوب خود را سپری می‌کند.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها