واکنش وزارت ارتباطات به زمان فیلتر تلگرام

واکنش وزارت ارتباطات به زمان فیلتر تلگرام
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 10:02

درپی مطرح شدن زمان فیلترینگ تلگرام در برخی رسانه ها، وزارت ارتباطات با تکذیب این اخبار اعلام کرد که تصمیم قانونی برای فیلترینگ این شبکه اجتماعی به این وزارتخانه واصل نشده است.

العالم _ فضای مجازی

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات با انتشار اطلاعیه ای پیرامون انتشار برخی اخبار نادرست به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد زمان فیلترشدن شبکه اجتماعی تلگرام اعلام کرد: با توجه به انتشار برخی اخبار نادرست به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی به اطلاع عموم می‌رساند دو روز پیش خبری به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر زمان پالایش یکی از شبکه های اجتماعی مطرح و با توجه به نادرست بودن خبر فورا حذف شد. لیکن مجددا توسط برخی به صورت هدفدار در حال پخش در شبکه های اجتماعی در کانالهای شهرهای دیگر است.

ضمن تکذیب خبر فوق تاکید می‌ شود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هیچ عنوان و با هیچ خبرگزاری چنین مصاحبه ای نداشته و تاکنون نیز مصوبه یا تصمیم قانونی برای پالایش شبکه اجتماعی مذکور به این وزارتخانه واصل نشده است. 

بر اساس مصوبه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعلام تصمیمات و دلایل پالایش در فضای مجازی به عهده دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها