اعتراف ضمنی رژیم‌صهیونیستی به حمله به پایگاه «تیفور» سوریه

اعتراف ضمنی رژیم‌صهیونیستی به حمله به پایگاه «تیفور» سوریه
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 11:34

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به طور ضمنی به حمله موشکی به پایگاه هوایی تیفور سوریه اعتراف کرده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی 

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اعتراف تلویحی به دست داشتن تل‌آویو در حمله موشکی بامداد امروز (دوشنبه) به پایگاه هوایی T-4 در سوریه، به «یدیعوت آحرونوت» گفته که نیروی هوایی به تازگی از عملیاتی در سوریه بازگشته است.

در همین حال خبرنگار العالم صبح امروز و پیش از اظهارات لیبرمن گزارش داده بود که همزمان با حمله موشکی به فرودگاه تیفور، هواپیماهای شناسایی رژیم اسرائیل اطراف فرودگاه در حال گشت زنی بوده اند.

آموس یادلین، رئیس پیشین اطلاعات ارتش اسرائیل نیز روز یکشنبه (۱۹ فروردین/ ۸ آوریل) از آمریکا خواسته بود که به تلافی حملات ارتش سوریه به غوطه شرقی که با حمایت جنگنده‌های روسی انجام گرفت، علیه سوریه دست به اقدام نظامی بزند.

«یواف گالانت» وزیر ساخت‌وساز رژیم صهیونیستی نیز در مصاحبه با شبکه «کان» با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه ایران گفته بود، «ما اجازه نمی‌دهیم از طریق سوریه سلاح به لبنان برسد و همچنین اجازه نمی‌دهیم ایران حضور خود را در سوریه تثبیت کند».

اظهارات این مقام صهیونیستی پس بعد از آن مطرح شده که بامداد امروز پایگاه هوایی تیفور (T-4) در سوریه هدف حمله هوایی و اصابت چندین موشک قرار گرفت.

هنوز هیچ کسی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته از سویی، آمریکا و فرانسه نیز دست داشتن در این  حملات را تکذیب کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها