رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس:

فلسطینیان شادی تصمیم ترامپ علیه قدس را به کام صهیونیست ها تلخ کردند/ غزه بر محاصره چیره می شود

فلسطینیان شادی تصمیم ترامپ علیه قدس را به کام صهیونیست ها تلخ کردند/ غزه بر محاصره چیره می شود
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 20:40

اسماعیل هنیه گفت: غزه بر محاصره چیره می شود، مردم ما از خواسته های خود در راهپیمایی بازگشت کوتاه نخواهند آمد و هر کس که برای آن بکوشد مردم وی را بازخواست می نمایند

العالم - فلسطین اشغالی

اسماعیل هنیه ، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنرانی در غزه گفت: راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره تا تحقق اهداف آن ادامه خواهیم داد، راهپیمایی بازگشت، آرمان فلسطین را احیا نمود پس از آنکه برخی تلاش نمودند آن را در قرارداد قرن بفروشند.

وی تاکید کرد: فلسطینیان شادی اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به آن را خراب کردند و ما زندگیشان را خراب خواهیم نمود تا زندگی شرافتمندانه ای داشته باشیم.

اسماعیل هنیه تصریح کرد: رهبریتی که نمایانگر احساسات ملتش نیست شایسته رهبری نیست.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت:ما امروز سپر مردمی و شمشیر مقاومت را داریم، راهپیمایی بازگشت، راهپیمایی مسالمت آمیز است که با آن درب‌های بازگشت را خواهیم گشود و محاصره را می شکنیم؛ دیوارهای محاصره را خواهیم شکست، رژیم اشغالگر را زایل خواهیم نمود، به فلسطین بازخواهیم گشت.

اسماعیل هنیه تصریح کرد: غزه بر محاصره چیره می شود، مردم ما از خواسته های خود در راهپیمایی بازگشت کوتاه نخواهند آمد و هر کس که برای آن بکوشد مردم وی را بازخواست می نمایند

هنیه در ادامه گفت: کودکان غزه به تمام مردم دنیا معنای مردانگی را از طریق راهپیمایی‌های صلح‌آمیز بازگشت نشان دادند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار داشت: برخی تلاش کردند که مسأله فلسطین را دفن کنند، اما راهپیمایی بازگشت، مسأله فلسطین را به وضعیت حقیقی آن برگرداند و این حقیقت را که مردمی کوچانده شده و دولتی غیرقانونی در سرزمین آن‌ها تاسیس شده را تبیین کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: رژیم اشغالگر سرگردان است و نمی‌داند چگونه با این هزاران نفری که به شیوه صلح‌آمیز به دنبال حق خود هستند، برخورد کند.

وی تاکید کرد که راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره، موضوع آوارگان و حق بازگشت را در کانون توجه قرار داد و ضربه‌ای به معامله قرن وارد ساخت.

هنیه افزود: حماس به وحدت فلسطین پایبند خواهد ماند و غزه از کرانه باختری، قدس و مسأله فلسطین دست برنخواهد داشت.

وی افزود: خطاب به کسانی که تلاش می‌کنند خواسته‌های ملت ما را نادیده بگیرند، می‌گوییم که راهپیمایی بازگشت همچنان ادامه خواهد یافت.

پربیننده ترین خبرها