کشتار فلسطینی‌ها از دریچه دوربین تک‌تیرانداز صهیونیستی + فیلم

سه شنبه 21 فروردين 1397 - 11:58

فیلمی از درگیری‌های اخیر در مرز نوار غزه منتشر شده که نحوه شلیک تک‌تیرانداز صهیونیست به سمت یک فلسطینی و شادی این تک‌تیرانداز پس از برخورد گلوله به هدف را به تصویر می‌کشد.

العالم _ فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی فیلمی از لحظه شلیک یک تک‌تیرانداز این رژیم به سمت جوانی فلسطینی در مرز نواز غزه منتشر کردند.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، در این فیلم که توسط تک‌تیرانداز مستقر در مرز غزه گرفته شده، پس از شلیک به سمت جوان فلسطینی حین تظاهرات، صدای شادی و فریاد نظامیان رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود. 

«احمد الطیبی» از نمایندگان عرب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در واکنش به این موضوع اعلام کرد: فیلم مذکور چهره حقیقی رژیم اشغالگر، فاشیت و جنایتکار را نشان می‌دهد؛ یک تک‌تیرانداز به سمت یک غیرنظامی بدون سلاح، شلیک می‌کند و پس از آن او و بقیه نظامیان به خاطر هدف قرار دادن جوانی بی‌دفاع به شادی می‌پردازند.

وی افزود: مطمئن هستم بیشتر تک‌تیراندازها به همین روش عمل کرده‌اند؛ تک‌تیراندازها، جنایتکارند اما کسی که این دستور را به آنها داده نیز مجرم است؛ آویگدور لیبرمن (وزیر جنگ) مسئولیت قانونی این موضوع را بر عهده دارد و او نیز شریک جرم است.

طی دو جمعه متوالی در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی، راهپیمایی‌های گسترده‌ای برگزار شد که طی آن 30 تن به شهادت رساندند و نزدیک به 3 هزار نفر دیگر زخمی شدند.

فارس

پربیننده ترین خبرها