تکذیب گفت وگوی دادستان با رییس جمهور در باره تلگرام

تکذیب گفت وگوی دادستان با رییس جمهور در باره تلگرام
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 14:25

یک مقام دفتر ریاست جمهوری در پی انتشار برخی مطالب جعلی در فضای عمومی، هر گونه دیدار یا گفت وگوی دادستان کل کشور با رئیس جمهور در خصوص موضوع فیلترینگ تلگرام را تکذیب کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

یک مقام دفتر رییس جمهور گفته، هیچ گونه دیدار، جلسه و طبعا گفتگویی بین دادستان کل کشور و ریاست جمهوری در خصوص فیلترینگ پیام رسان تلگرام صورت نگرفته و مطالب منتشره در این زمینه کذب محض است.
وی با اعلام اینکه "شایعه سازان علاوه بر اهداف سیاسی علیه دولت، بدنبال اختلاف افکنی میان مسوولان و نیز تحریک و ایجاد نارضایتی در میان مردم هستند"، هوشیاری مسوولان و رسانه ها را خواستار شده است.
این مقام دولتی خاطرنشان کرده، « انتظار می رود مسوولانی که به رسانه های عمومی دسترسی و اطلاعات موثق دارند، این شایعات را بلافاصله تکذیب کنند. در حالی که متاسفانه شاهدیم برخی چهره های سیاسی در صفحات شخصی خود و نیز معدودی از رسانه ها نیز این شایعه کذب را بازنشر کرده اند.»
این مقام دفتر رییس جمهور همچنین  خاطرنشان کرده، همانطور که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز امروز اعلام کرده، دولت تصمیمی در خصوص فیلترینگ پیام رسانهای اجتماعی و از جمله تلگرام نگرفته است.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر حمایت از پیام رسان های داخلی و همچنین اقدامات گسترده دولت در این زمینه به  ایرنا گفته، دکتر روحانی در دیدار نوروزی با مسوولان دستگاههای اجرایی تاکید کرده بود که راهبرد دولت در دسترسی مردم به عموم پیام رسانها فیلترینگ نیست.

در همین حال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات برخی از نمایندگان مبنی بر قطعی شدن فیلترینگ تلگرام گفته بود که هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها